سرپرست توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان با قدردانی از کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران ، اقدامات این نهاد را در عید سعید قربان تشریح کرد.

به گزارش ایلنا از رشت ، محمدرضا جوادزاده ، سرپرست توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد گیلان با قدردانی از کمک‌های بی منت مردم در مناسبت‌های مختلف به نیازمندان گفت:مردم نیکوکار و نوعدوست گیلان امسال در عید سعید قربان مبلغ 2میلیارد و 172 میلیون و 460 هزار ریال برای کمک به نیازمندان استان به کمیته امداد اهداء کردند که نسبت به سال گذشته 68 درصد افزایش داشته است.

 وی افزود: کمک‌های مردم شامل 257 راس گوسفند زنده به وزن سه هزار و 520 کیلو‌گرم و به ارزش یک میلیارد و 465 میلیون 690 هزار ریال و 398 کیلو گوشت گرم به ارزش 706 میلیون و 770 هزار ریال‌ بوده‌است.

 جوادزاده با بیان اینکه 23 اداره کمیته امداد در سطح استان و همچنین 18 مرکز نیکوکاری کمک‌ها و نذورات مردمی در عید قربان را جمع آوری کردند گفت : کمک‌های جمع آوری شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن بین هشت هزار و 320 خانوار توزیع شد.

سرپرست توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد گیلان افزود : مردم نیکوکار گیلان همچنین دوراس گاو زنده به وزن 154 کیلو گرم و به ارزش 163 میلیون و 900 هزار ریال برای کمک به نیازمندان به این نهاد اهداء کردند .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.