همزمان با هفته دولت و با حضورفرماندار رضوانشهر 20 طرح تولیدی و اشتغال‌زایی به صورت متمرکز در روستای میانرود رضوانشهر مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از رضوانشهر، همزمان با هفته دولت و با حضور عسگر حسنی پور فرماندار رضوانشهر، چراغی معاون فرماندار، صیادی بخشدار مرکزی، مدیران دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلابی شهرستان 20 طرح تولیدی و اشتغال‌زایی به‌صورت متمرکز در روستای میانرود رضوانشهر مورد بهره‌برداری قرار گرفت که یکی از این پروژه‌ها استخر پرورش ماهی قزل آلای سردآبی به ظرفیت 6 هزار قطعه بچه ماهی است.

حسنی پور فرماندار رضوانشهر در آئین بهره برداری از این پروژه ها ضمن تشکر از مدیریت و مجموعه کارکنان امداد گفت: این طرح های تولیدی برای تقویت روحیه جوانان و تشویق آنان به سمت اشتغال‌زایی و کسب درآمد است که اهداف دولت تدبیر و امید در آن تبیین شده است و دولتمردان در سطح کشور از این روند ارزشی و اقتصادی حمایت جدی می نمایند.

لازم به ذکر است برای این 20 طرح اشتغال زایی مبلغ 3 میلیاردو شش صدمیلیون ریال از محل اعتبارات استانی و سایر هزینه شده و  برای 36 نفر به صورت دائمی اشتغال ایجاد شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.