به گزارش ایرنا ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان روز شنبه در مراسم کلنگ زنی پروژه فاضلاب بهداشتی صومعه سرا گفت : در هفته دولت امسال پروژه های این شرکت نسبت به سال گذشته 10درصد رشد داشته است .
سید محسن حسینی اظهار داشت : 338میلیارد ریال پروژه در هفته دولت امسال در 11 شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود؛ در بخش فاضلاب 251 میلیارد ریال و در بخش آب 36 میلیارد و در بخش کلنگ زنی طرح های اجرایی 51 میلیارد ریال پروژه داریم .
وی ادامه داد: برای پروژه فاضلاب بهداشتی در صومعه سرا به طول خط 2هزار و 750 متر، 19 میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود .
رئیس صندوق کار آفرینی امید شهرستان صومعه سرا نیز در مراسم افتتاح مجتمع چاپی گیلانک در صومعه سرا گفت : برای افتتاح همزمان چهار پروژه کار آفرینی و اشتغالزایی در هفته دولت امسال افزون بر 2میلیارد و 800 میلیون ریال تسهیلات داده شده است .
حسن ائمه دوست حمایت های دولت را برای ایجاد بسترهای لازم برای تولید و ایجاد اشتغال در این شهرستان مناسب عنوان و اظهار کرد: از ابتدای امسال با 33 فقره تسهیلات اشتغالزایی به ارزش افزون بر 8میلیارد و 200 میلیون تومان ، برای 33 نفر شغل ایجاد شده است .
وی افزود : امروز با افتتاح پروژه مجموعه تبلیغاتی صومعه سرا ، کارگاه تولید قارچ در دوگور ، اسکله قایقرانی در سیاه درویشان و تولید مصنوعات چوبی در اباتر برای بیش از 17 نفر به طور مستقیم ایجاد اشتغال شده است .
همچنین امروز با حضور مسئولان بصورت همزمان چهار پروژه آموزشگاهی و فنی و حرفه ای صومعه سرا شامل اولین کارگاه آموزشی شیرینی پزی و سفره آرایی ، قالی بافی و برق خزر در گوراب زرمیخ با اعتبار افزون بر 5میلیارد و 200 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
شهرستان صومعه سرا با وسعتی حدود 564 کیلومتر مربع و بیش از 140 هزار نفر جمعیت، دارای سه بخش مرکزی ، تولمات و گوراب زرمیخ است و در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.
خبرنگار:فرزاد حسن پور **انتشاردهنده:کبیری
7292/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.