فرماندار صومعه سرا تاکید کرد: مدیران برای رفع مشکلات آب شرب روستایی تلاش بیشتری کنند.

به گزارش ایلنا ازصومعه سرا،جلسه بررسی آخرین وضعیت آب شرب روستایی شهرستان صومعه سرا به ریاست علی فتح‌اللهی و با حضور بخشداران برگزار شد.

دراین جلسه بخشداران مشکلات آب شرب روستاهای تابعه بخش خود را بیان کرده وخواستار پیگیری و رفع مشکل شدند.

پارسا رئیس آب و فاضلاب روستایی شهرستان صومعه سرا نیز ضمن ارائه گزارش کامل از آخرین وضعیت و اقدامات انجام شده ،برای بهبود وضعیت آب شرب روستاهای دارای مشکل راهکار خود را ارائه کرد و روستاهای دارای مشکل را در اولویت کاری خود قرار داد.

در ادامه فتح اللهی فرماندار صومعه سرا نیز با بیان اینکه در فصل گرما مشکلات آب شرب روستاها نظیر تیرگی ،بدبویی و ناخالصی آب بیشتر می شود افزود،لزوم هماهنگی دستگاهها بویژه ارتباط دهیاران با اداره آب و فاضلاب روستایی در رفع مشکلات موجود موثر است.

وی از ارتباط مستقیم آب آشامیدنی با سلامتی مردم منطقه سخن گفت و تاکید کرد: مدیران برای رفع مشکلات آبی بطور شبانه روزی تلاش کنند.

فتح اللهی خاطر نشان کرد؛در برخی از روستاها افراد خاطی با شکستن لوله های آب شرب و هدایت آن به سمت مزارع باعث بروز خسارات و اخلال در آب رسانی به خانوار می شوند که این جای بخشش نداشته و افراد پس از شناسایی وتشکیل پرونده مستقیما به دستگاه قضایی معرفی می شوند.

وی همچنین خبر داد ؛در سال جاری اعتبارات با دقت بیشتری در حوزه آب آشامیدنی شامل اصلاح شبکه و آب رسانی شهری و روستایی نسبت به گذشته برنامه ریزی خواهد شد و این مستلزم یک کار کارشناسی و ارائه گزارش کامل توسط دستگاهها و شناسایی نقاط اولویت دار است./

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.