فرماندار بندرانزلی‌گفت: نظارت و ساماندهی سواحل یک ماموریت مهم شهرستانی است و چنانچه لازم باشد هفته ای یک جلسه را برای ارایه راهکار و بررسی امور برگزار خواهیم کرد، مگر آنکه همه امور بر طبق برنامه پیش برود.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، دومین جلسه ساماندهی‌سواحل پس از انتخابات ریاست جمهوری به ریاست فرماندار و با حضور معاونین فرماندار، شهردار، بخشدار، جمعی از روسای ادارات و مسئولان شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

میرشمس مومنی‌زاده فرماندار شهرستان بندرانزلی در این جلسه ضمن تاکید بر لزوم تامین امنیت و آسایش گردشگران در سواحل تصریح کرد:  انزلی شهری مهم در حوزه گردشگری‌ست و میزبان میلیون‌ها گردشگر در ایام تابستان هست و سعی ما بر آنست که گردشگران و مسافران اوقات خود در این شهرستان را در امنیت سپری کنند و با خاطره خوش به شهرهای خویش بازگردند.

نماینده عالی‌دولت در شهرستان با اشاره بر در اولویت قرار دادن موضوع ساماندهی و نظارت بر سواحل شهرستان و اختصاص دومین جلسه بعد از انتخابات به آن به دلیل اهمیت آن، خاطرنشان کرد: یکی از راهکار های ایجاد امنیت و پیشگیری این‌ست که در حد امکان راه‌های دسترسی به تمام سواحل را کاهش دهیم تا گردشگران در نقاط امن و سالم سازی فقط به دریا بروند. نظارت و ساماندهی سواحل یک ماموریت مهم شهرستانی است و چنانچه لازم باشد هفته ای یک جلسه برای ارایه راهکار و بررسی امور برگزار خواهیم کرد، مگر آنکه همه امور بر طبق برنامه پیش برود.

فرماندار شهرستان بندرانزلی در ادامه حداقل میزان غریق در سال گذشته و پوشش مناسب سواحل در آن ایام را تجربه‌ای مناسب قلمداد کرد و ضمن تاکید بر لزوم بهبود و تکرار آن یادآور شد: از لحاظ وظیفه‌ای که داریم تمهیدات لازم را می‌اندیشیم ولی از لحاظ وجدان شخصی علاقه داریم که هیچ فردی دچار مصیبت نشود و  مسافران و گردشگران با خاطره بد این شهرستان را ترک نکنند. اگر طرح های سالم‌سازی به موقع آماده و مناسب حضور گردشگران باشد هیچگاه مسافران و گردشگران به اماکن حادثه‌خیز نخواهند رفت و از حضور در آن مناطق پرهیز می کنند.

میرشمس مومنی‌زاده در پایان ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و زحمات هیات نجات غریق و ناجیان غریق افزود: مسئولیت کلی ما حفظ جان و مال مسافران بوده و هیچ عذر و بهانه‌ای همچون نبودن اعتبار و تجهیزات در این راستا جایز و قابل قبول نیست و البته مسئولیت اخلاقی و عاطفی ما از مسئولیت اداری بسیار بالاتر است.

3

2

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.