به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامعلی جعفرزاده رئیس ستاد مردمی حجت الاسلام روحانی در گیلان عصر سه شنبه در مسجد امام حسین(ع) روستای گرکرود املش، بر لزوم حضور حداکثری در انتخابات تاکید و اضافه کرد: در دولت تدبیر و امید، اقتصاد کشور از منفی شش، به بیش از مثبت پنج رسیده و ما به دنبال تکامل اقتصاد مقاومتی درون گرا هستیم.
وی با اشاره به اقدامات دولت یازدهم برای بهبود وضعیت چای در کشور افزود: بسیاری کارها انجام شده و بسیاری دیگر هنوز به نتیجه نرسیده و بزودی ، ثمره های آن مشخص می شود.
جعفرزاده گفت: مطمئن هستیم مردم در روز 29 اردیبهشت ماه، پای صندوق های رأی می آیند و به حجت الاسلام روحانی ، رأی می دهند.
بر اساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا در املش، اسدالله عباسی نماینده شهرستان های املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی در محل ستاد حجت الاسلام رئیسی در املش بیان داشت: همه باید در صحنه سیاسی و ملی کشور، حضوری آگاهانه داشته باشیم زیرا یکی از روزهایی که از امتحانات الهی است، همین روزهاست.
عباسی روز انتخابات را روز سرنوشت ساز برای کشور و مردم بیان کرد و ادامه داد: در انتخابات شهر و روستا به افراد شایسته رأی دهید و در سطح کلان کشور نیز به رئیس جمهوری رأی دهید که در خط ولایت و شهدا باشد.
شهرستان املش با دو بخش مرکزی و رانکوه و بیش از 45 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، جمعه هفته جاری برگزار می شود.
خبرنگار: علیرضا جهانی ** انتشاردهنده: کبیری
7291/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.