به گزارش خبرنگار ایرنا، مرتضی مبلغ شامگاه یکشنبه در ستاد حجت الاسلام حسن روحانی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان لاهیجان واقع در شرق استان گیلان بیان کرد: دولت یازدهم با حفظ خط قرمزها، توانست بسیاری از تحریم ها را رفع کند و باید برای این اهتمام، قدردان بود.
وی خاطرنشان کرد: امروز نیز ملت ایران، رئیس جمهوری می خواهد که دنبال نظامی گری در صحنه سیاسی، عوام زدگی و بهره برداری از مقدسات و ارزش ها نباشد، بلکه دلسور کشور و خادم ملت باشد و با تمام توان برای بهبود شرابط بکوشد.
به گفته مبلغ، جمعه پیش رو بدلیل آنکه مهمترین انتخاب یعنی روز تعیین سرنوشت کشور است، روز مهمی است و باید هرچه در توان داریم، برای جلب نظر کسانیکه هنوز تصمیم به شرکت در انتخابات نگرفته اند، بکار گیریم.
وی مخالفان دولت را افرادی عنوان کرد که دل در گرو ملت، شهدا و جوانان این کشور ندارند.
مبلغ با اشاره به افشاگری فسادها و اختلاس ها اظهار داشت: باید منشاء فساد را پیدا کرد، مگر بزرگترین فساد در دوران طلایی و زمان دولت گذشته رخ نداد؟ این دولت در سال 1392 چه چیزی تحویل داد؟
وی اضافه کرد: اگر عده ای می خواند روش مدیریتی، جریان و منش دولت گذشته را دوباره بازتولید کنند، شرمنده ملت باشند و از مردم به دلیل خرابی های خود، عذرخواهی نمایند.
زهرا بوذری رئیس ستاد بانوان حجت الاسلام حسن روحانی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گیلان نیز در این مراسم اظهار داشت: اگر برخی مطالبات شهروندان برآورده نشده، بخاطر این نیست که دولت کار نکرده بلکه بخاطر آن است که دولت روحانی در سال 92 ، ویرانه ای را تحویل گرفت و کارش فقط آواربرداری بود.
وی ادامه داد: براساس نظر کارشناسان، بسیاری از کارهایی که باید طی 20سال انجام می شد، این دولت توانست طی چهار سال انجام دهد.
وی تاکید کرد: باید با رأی به گفتمان تدبیر و امید و شرکت پرشور در انتخابات، راه را برای تداوم انقلاب و برچیدن فقر توسط دولت هموار کنیم.
خبرنگار : فرهاد نظرپور **انتشاردهنده:کبیری
6029/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.