به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا ، در جریان هفته سی و سوم مسابقات لیگ دسته اول کشور و فقط یک هفته مانده به پایان این رقابت ها ، تیم ملوان انزلی در خانه برابر تیم خونه به خونه بابل به نتیجه مساوی دست یافت و تیم سپیدرود رشت در سیرجان برابر تیم گل گهر متحمل شکست شد.
بر این اساس و در جریان این رقابت ها، تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و خونه به خونه بابل در ورزشگاه تختی انزلی رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت این مسابقه با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی برای اینکه شانس خود را برای صعودد به لیگ برتر افزایش دهد، در این بازی خانگی فقط نیازمند پیروزی و کسب هر سه امتیاز این دیدار بود.
از طرف دیگر تیم فوتبال خونه به خونه بابل امید چندانی برای صعود نداشت و فقط برای حفظ حیثیت خود در این دیدار حاضر شد که البته بازی بسیار خوبی نیز برابر ملوان انجام داد.
در جریان این مسابقه ، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در نیمه اول و با حمایت طرفدارانش برتر از حریف خود ظاهر شد اما هیچ یک از 2 تیم نتوانستند به گل برسند تا این بازی در نیمه اول بدون رد و بدل شدن گلی خاتمه یابد.
در نیمه دوم نیز باز تیم ملوان بود که برتر از حریف خود ظاهر شد اما نتوانستند دروازه تیم خونه به خونه را باز کنند و در حالی که می رفت این بازی با نتیجه بدون گل خاتمه یابد تیم خونه به خونه در دقیقه 89 به گل برتری رسید.
اما این پایان کار نبود و با اعلام 6 دقیقه وقت اضافه ، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در دقایق تلف شده این بازی به یک ضربه پنالتی دست یافت که این ضربه به گل تبدیل شد تا همچنان تیم ملوان امیدوار باقی بماند اما شانس این تیم برای صعود بسیار کمرنگ شد.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته پایانی این رقابت ها باید در مسجد سلیمان برابر تیم نفت این شهر قرار گیرد و علاوه براینکه باید این تیم را شکست دهد ، تیم های سپیدرود رشت و گل گهر نیز نباید برابر رقبای خود به پیروزی برسند تا تیم ملوان به لیگ برتر صعود کند که البته این کار بسیار مشکل است.
اما تیم فوتبال سپیدرود رشت دیگر نماینده گیلان در این رقابت ها، در هفته سی و سوم این مسابقات در سیرجان به مصاف تیم قدرتمند گل گهر رفت که در نهایت با نتیجه سه بر 2 مغلوب حریف خود شد.
تیم فوتبال سپیدورد رشت با پیروزی در این بازی ، می توانست جشن صعود خود را در سیرجان برپا کند و بازی آخر این تیم جنبه تشریفاتی داشته باشد اما در نهایت تیم سپیدرود در این بازی مغلوب شد.
تیم فوتبال گل گهر سیرجان نیز می توانست با پیروزی برابر سپیدورد رشت، امیدوار به صعود باقی بماند که البته این تیم با پیروزی برابر سپیدرود رشت ، برای صعود نیز باید در بازی آخر خود به برتری برسد و از طرف دیگر تیم سپیدرود رشت نیز نتواند در خانه خود برابر نساجی پیروز شود.
اما اگر تیم فوتبال سپیدرود رشت در دیدار آخر خود بتواند در ورزشگاه شهید عضدی رشت برابر تیم نساجی مازندران به برتری برسد ، جواز حضور در لیگ برتر را کسب خواهد کرد و نتیجه بازی تیم های گل گهر سیرجان و ملوان بندرانزلی با حریفان شان تاثیری در صعود تیم سپیدرود نخواهد داشت.
با این وجود و با توجه به اینکه تیم پارس جنوبی جم توانست به رقابت های لیگ برتر صعود کند، باید هفته آخر این مسابقات برگزار شود تا شاهد باشیم که کدام یک از سه تیم سپیدرود رشت ، گل گهر سیرجان و یا ملوان بندرانزلی جواز حضور در لیگ برتر را کسب خواهند کرد.
تا پایان هفته سی و سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیم پارس جنوبی جم که به لیگ برتر صعود کرده با کسب 62 امتیاز صدرنشین است، تیم سپیدرود رشت با کسب 59 امتیاز در مکان دوم قرار دارد ، تیم های گل گهر سیرجان و ملوان بندرانزلی با کسب 58 امتیاز به ترتیب در رتبه های سوم و چهارم قرار دارند.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت 2 تیم برتر این مسابقات به لیگ برتر صعود می کنند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.