شاهین شربیانی عصر یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال نوجوانان از 21 تا 25 فروردین ماه در آکادمی ملی فوتبال برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه مبین عشایر به همراه 25 بازیکن دیگر از سوی عباس چمنیان سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان به این اردو دعوت شده است، اضافه کرد: تیم ملی فوتبال نوجوانان، خود را برای حضور در رقابت های جام جهانی هندوستان در تابستان آماده می کند.
وی بیان کرد: تیم ملی فوتبال نوجوانان در سال گذشته با دروازه بانی عشایر توانست در رقابت های قهرمانی آسیا بدرخشد و جواز حضور در رقابت های جام جهانی 2017 هندوستان را کسب کند.
وی ادامه داد: این بازیکن آستارایی بنا به نظر هیات فوتبال استان گیلان به عنوان بهترین بازیکن جوان استان در سال 95 انتخاب شد و در هفته اخیر مورد تجلیل مسئولان این هیات قرار گرفت.
مبین عشایر متولد 1378 و عضو تیم فوتبال بزرگسالان ملوان انزلی است.

***
تیم فوتبال شهرداری آستارا در هفته نخست لیگ دسته اول استان گیلان برابر اتحاد املش به پیروزی دست یافت.
به گزارش عصر یکشنبه خبرنگار ایرنا، تیم فوتبال شهرداری آستارا با حمایت های پرشور هواداران خود در زمین ورزشگاه وحدت این شهرستان، با نتیجه سه بر یک اتحاد املش را از پیش رو برداشت.
گل های تیم شهرداری آستارا را مجتبی لطیف نیا در دقیقه 47 و امیر حسین شرق زاد در دقایق 58 و 93 به ثمر رساندند و تک گل تیم میهمان را احمد نوروزی در دقیقه 85 از روی نقطه پنالتی وارد دروازه کرد.
قصاوت این دیدار بر عهده علی خداشناس، مسلم طاهری و مرتضی اکبری از بندر انزلی بود.
تیم فوتبال شهرداری آستارا در بازی بعدی خود در هفته دوم لیگ دسته اول استان گیلان در 24 فروردین ماه، میهمان شهرداری کوچصفهان است.
در مسابقات فوتبال لیگ دسته اول استان گیلان، 10 تیم با همدیگر به رقابت می پردازند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7105 / 7124 /6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.