معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امورخیریه گیلان گفت: تاکنون بیش از 2 میلیون و 730 هزار نفر زائر در طول تعطیلات نوروزی از بقاع متبرکه گیلان بازدید و زیارت کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد قاسم پور معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امورخیریه گیلان در پایان طرح آرامش بهاری اظهار داشت: طرح آرامش بهاری در 230 بقعه متبرکه استان گیلان انجام پذیرفت .

وی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری از 28 اسفند سال 95 استارت زده شد ، بیان داشت: این طرح تا 14 فروردین ماه 1396 ادامه داشت و در این بازه زمانی برنامه‎هایی از جمله آماده‎سازی بقاع متبرکه ، اسکان مسافرین و برنامه‎های فرهنگی صورت گرفت .
  معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امورخیریه گیلان در خصوص برنامه‎های فرهنگی، اظهار داشت: برپایی خیمه‎های معرفت ، پاسخگویی به مسائل شرعی ، ایستگاه مشاوره وقف، غرفه کودک و نوجوان ، محصولات فرهنگی غرفه عفاف و حجاب در دستور کار در ایام تعطیلات نوروزی قرار گرفت .
قاسم‌پور با اشاره به حضور مبلغان اعزامی در خیمه‌های معرفت از آغاز طرح آرامش بهاری، افزود: تاکنون بیش از 2 میلیون و 730 هزار نفر زائر در طول تعطیلات نوروزی از بقاع متبرکه گیلان بازدید و زیارت کردند که از این حیث بیش از یک میلیون و دویست هزار نفر نفر از خیمه های معرفت بقاع متبرکه استفاده کردند.
  وی با بیان اینکه اسکان مسافرین در زائرسراها در طرح آرامش بهاری جزو برنامه‌های اوقاف و امورخیریه گیلان بشمار می‌رفت، تصریح کرد: تعداد ده هزار و هشتصد نفر در زائرسراها و کمپ‎های موقت اسکان یافتند.
  معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه گیلان، خاطرنشان کرد: حضور مردم در جوار بقاع متبرکه نشان دهنده ارادت خالصانه و ارادت آنها به اهل بیت(ع) است.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.