حبیب موحدی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نمایش خیابانی آتش نشانان با محوریت چهارشنبه سوری با همکاری آتش نشانان ، سازمان فرهنگی و ورزشی و گروه انجمن فرهنگی گیلان در حال اجرا است و تا فردا (دوشنبه) ادامه دارد.
وی اظهار داشت: اجرای بیش از 10 مرحله نمایش توسط این گروه در نقاط مختلف کلانشهر رشت شامل معلولین، دیانتی، بوستان ملت، پیاده را فرهنگی و میدان صیقلان برنامه ریزی شده است.
وی با بیان این که نمایش خیابانی آتش نشانان در ساعات پر ترافیک روز و در مکان های یاد شده انجام می گیرد، تصریح کرد: این نمایش توسط گروه انجمن فرهنگی گیلان به کارگردانی، نویسندگی، طراحی امیر میر خوشحال و مرتضی یکرنگ انجام می گیرد.
وی خاطر نشان کرد: امیر میر خوشحال، شهرام محمدی، حمید پورحسینی، مرتضی زحمت کش، اشکان نیک روش، سینا حاج میرزاییان از بازیگران این نمایش خیابانی هستند.
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان نیز تمام سعی خود را برای کاهش حوادث چهارشنبه سوری با ارایه آموزش های لازم با اجرای پویش چهارشنبه سوری و نوروز به کار گرفته است.
پویش چهارشنبه سوری و نوروز دانشگاه علوم پزشکی گیلان به آدرس تلگرامی @shadomovazebbash از پنجشنبه گذشته آغاز شده که در شش روز متوالی انجام می گیرد، در پنج روز اول پیام هایی در رابطه با پیشگیری و در روز آخر پیام های درمانی در زمینه چهارشنبه سوری ارائه می شود.
یکی از سنت های باستانی ایرانیان برگزاری جشن چهارشنبه سوری است که شب چهارشنبه آخر هرسال، برگزار می شود، ضروریست تا در برگزاری این جشن با رعایت نکات ایمنی ، چهارشنبه سوری را با آرامش خاطر در کنار خانواده بگذرانیم.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده: کبیری
7286 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.