به گزارش خبرنگار ایرنا سید عیسی مهدوی روز یکشنبه در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی تالش در فرمانداری این شهرستان گفت: طرح های ساحلی گیسوم، آلالان، قرق، لیسار، چوبر و حویق علاوه بر جاذبه های طبیعی به تجهیزات تفریحی و پذیرایی مجهز شده تا بر ماندگاری مسافران نوروزی و بهره مندی بیشتر آنها از مناطق گردشگری این شهرستان افزوده شود.
وی افزود: تالش همواره از شمار بالای گردشگران و مسافران نوروزی برخوردار بوده و 20 مدرسه با 174 کلاس، 200 واحد مسافر کاشانه و پنج مرکز اقامتی و هتل برای اسکان و اقامت مسافران و گردشگران در این شهرستان آماده است.
وی از بخشداران و شهرداران شهرهای اسالم، حویق، لیسار، چوبر و تالش خواست هرچه سریع تر به زیباسازی محیط شهر ، لکه گیری آسفالت خیابان ها و رنگ آمیزی علائم راهنمایی و رانندگی اقدام کنند.
مهدوی اظهار کرد: حاشیه محور تالش به آستارا و اسالم به خلخال از پرتردد ترین محورهای این شهرستان است و زیباسازی محیط آن باید در اولویت کاری ستاد خدمات سفر باشد.
او بیان کرد: با همکاری اداره های راهداری تالش و آستارا و گروه های دوستدار طبیعت، از چند روز پیش به جمع آوری زباله از حاشیه این محورها اقدام شده است.
شهرستان تالش در حاشیه دریای خزر 93 کیلومتر نوار ساحلی دارد و در تعطیلات نوروزی سال قبل، 600 هزار گردشگر از مناطق دیدنی و طرح های ساحلی این شهرستان بازدید کرده بودند.
بر اساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا در تالش، فرمانده سپاه ناحیه تالش از اعزام 410 نفر از اقشار مختلف مردم این شهرستان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.
سرهنگ پرویز بیدار گفت: این شهروندان در قالب 9 اتوبوس و یک دستگاه خودروی سواری از محل سپاه ناحیه تالش به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
وی آشنایی با مناطق جنگی و تجدید بیعت با آرمان های شهدای هشت سال دفاع مقدس را از هدف های کاروان راهیان نور عنوان کرد و افزود: مدت زمان این اردو، چهار روز است و زائران در آستانه سال نو از مناطق عملیاتی شلمچه، طلائیه، هویزه، فکه و اروند کنار دیدن خواهند کرد.
خبرنگاران: سید جلال سید محمدی - یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
7106 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.