به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این جشنواره که در مجموعه ورزشی 6 هزار نفره رشت برگزار شد ، حدود سه هزار دانش آموز از آموزشگاه های شهرستان رشت حضور داشتند.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان در این جشنواره گفت: دانش آموزان شرکت کننده در این جشنواره در رشته های ورزشی قایقرانی ، اتومبیلرانی و موتورسواری ، شمشیربازی، اسکیت و کاراته حضور یافته اند.
مسعود رهنما افزود: پس از اتمام این جشنواره ، دانش آموزان انتخاب شده از روز پنجشنبه 19 اسفندماه به طور تخصصی در رشته های ورزشی مربوطه تمرینات خود را آغاز می کنند.
وی اظهار کرد: بسیار خوشحال و خرسندیم که استقبال بسیار خوب و باشکوهی از این طرح استعدادیابی انجام شده که امیدواریم این دانش آموزان پشتوانه های مناسبی برای رشته های ورزشی مختلف باشند.
وی ادامه داد: حدود 64 سال است که ورزشکاران گیلانی نتوانسته اند در المپیک مدال کسب کنند و انتظار ما این است که با انجام این طرح استعدادیابی ، ورزشکاران زبده ای را پرورش دهیم تا آنان بتوانند مدال های رنگارنگی در مسابقات المپیک ، جهانی و آسیایی کسب کنند.
یکی از نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این جشنواره گفت: طرح استعدادیابی ورزشی دانش آموزان برای ورزش کشور بسیار سودمند است.
غلامعلی جعفرزاده افزود: ورزش کشور به این طرح نیاز داشت و امیدواریم که طی چند سال آینده بتوانیم نتایج مثبت آنرا در ورزش شاهد باشیم.
وی اظهار کرد: خوشبختانه دولت حمایت خوبی از ورزش انجام داده و بودجه وزارت ورزش طی سال آینده رشد بسیار چشمگیری خواهد داشت که باید شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش در ورزش باشیم.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.