به گزارش خبرنگار مهر، دکتر ارسلان سالاری پیش از ظهر سه شنبه نشست مشترکی با محوریت اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد با تشکر از همکاری و مشارکت سپاه قدس گیلان در مبارزه با ویروس کرونا، گفت: در حال حاضر هفت هزار و ۵۰۰ نفر از نیروهای بسیجی و سپاهی استان گیلان در کنار کادر درمان و پرستاری در راستای مبارزه با ویروس کرونا مشارکت دارند.

سالاری در ادامه با تأکید بر لزوم توجه به اقدامات پیشگیرانه بهداشتی برای مبارزه با ویروس کرونا، گفت: انجام اقدامات پیشگیرانه سبب کاهش ورودی به مراکز درمانی و بیمارستانی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر حوزه بهداشت و درمان در وضعیت حساسی قرار دارد، ادامه داد: در این راستان برای ادامه خدمات رسانی به مردم در مراکز جامع سلامت به سپاه ابلاغ شده که از تمام امکانات و ظرفیت‌های بهداشت و درمان تا ساعت ۲۲ استفاده کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا در این استان، گفت: از مجموع دو میلیون و ۵۳۰ هزار گیلانی، بیش از ۴۱۳ هزار (۱۶.۳۴ درصد) به‌طور میانگین در این طرح مشارکت داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه ماسال، املش، رضوانشهر به ترتیب بیشتر مشارکت را در اجرای این طرح داشته‌اند، افزود: صومعه سرا تنها با ۳ درصد کمترین مشارکت را داشته که نیازمند تلاش بیشتر مسئولان هستیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1377480
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.