سید جلال سید محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم انجام اقدامات پیشگیری از شیوع بیشتر این ویروس، اظهار کرد: در همین راستا از امروز ساعت کاری واحدهای صنفی در شهرستان صومعه سرا کاهش می‌یابد.

وی با بیان اینکه این اقدام به منظور به منظور مدیریت واحدهای صنفی، جلوگیری و مقابله با تسری ویروس کرونا و در راستای حفظ سلامت مصرف کنندگان و صاحبان این واحدها انجام می‌شود، گفت: از امروز ساعات کاری واحدهای صنفی تا اطلاع ثانوی صبح‌ها از ساعت ۱۰ الی ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۱۹ خواهد بود.

فرماندار صومعه سرا ادامه داد: واحدهای صنفی خاص اعم از نانوایی‌ها، میوه و تره بار، خواروبارفروشی، مرغ و ماهی، داروخانه‌ها، تجهیزات پزشکی و لبنیات که فعالیت آنها برای مردم ضرورت دارد از این دستورالعمل مستثنی هستند.

وی با تأکید بر تعطیلی تمام واحدهای آرایشگاهی زنانه و مردانه، گیم نت‌ها، قهوه خانه‌ها و قلیان سراهای در شهرستان صومعه سرا تا اطلاع بعدی، تصریح کرد: رعایت حفظ بهداشت نان در نانوایی‌ها برای مقابله با ویروس کرونا الزامی است.

سید محمدی با بیان اینکه نانوایی‌ها ملزوم هستند که یک نفر را برای دریافت پول از مشتریان در نظر بگیرند، بیان کرد: حتی المقدور در راستای افزایش سطح بهداشت از دستگاه کارت خوان در نانوایی‌ها استفاده شود.

وی از شهروندان خواست حتی الامکان از حضور و تردد در اماکن عمومی و بازار خودداری کرده و بهداشت فردی را رعایت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1370832
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.