سیداسماعیل میرغضنفری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روز ۲۲بهمن تجدید پیمان و بیعت با نظام جمهوری اسلامی، انقلاب اسلامی  و آبروی نظام است که  همه کسانی که در زیرسقف نظام جمهوری اسلامی زندگی می کنند به اعتلای این نظام اعتقاد دارند و فردا مردمانی  که همیشه همراه بودند نشان خواهد داد که این سختی ها گذرا بوده و تاثیری دراعتقادات آنها به جمهوری اسلامی نخواهد داشت و با حضور حماسی خود دشمن را ناکام خواهند گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن یک حماسه ملی در سراسرکشور  است و با وجود مشکلات وقتی پای نظام در کار باشد مردم همانند گذشته می آیند و فداکاری می کنند.

همچنین فرماندار لاهیجان با صدور پیامی از مردم شهرستان لاهیجان برای حضور در راهپیمایی۲۲ بهمن دعوت کرده  که در  پیام وی آمده است :در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی ایران قرار داریم، ایران اسلامی در عرصه ملی پایان استبداد و دیکتاتوری خاندان پهلوی و در عرصه بین‌المللی بر مداخلات استعمار گونه آمریکا و دیگر مستکبران پایان داد.

میرغضنفری در بخشی دیگری از این پیام آورده است : استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ، مطالبه اصلی ملت بزرگ این مرز و بوم به رهبری معمار کبیر آن در سال ۵۷ بود که موجبات پیشرفت کشور ایران را فراهم کرد .

در این پیام تاکید شده  است :هم اکنون پس از پشت سر گذاشتن گذرگاه های سخت تحمیل شده بر ملت ایران مانند جنگ تحمیلی، تحریم اقتصادی  در سایه رهبری های داهیانه معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری مدظله العالی با حفظ وحدت کلمه، همدلی، همزبانی و همگامی می توانیم گام دوم انقلاب را محکم تر از پیش در راستای اعتلاء ایران اسلامی و پیشرفت همه جانبه و پایدار بر داریم .

فرماندار شهرستان لاهیجان در این پیام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه پیشکسوتان انقلاب اسلامی ، شهدای گرانقدر به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ایثارگران و شادباش سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ۲۲ بهمن از همه شهروندان فهیم شهرستان لاهیجان خواسته است که با حضور پرشکوه در این حماسه عظیم و انتخابات دوم اسفندماه زمینه ساز شادی دوستان و ساخت فردایی بهتر و برتر برای ایران اسلامی را فرآهم آورند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.