به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع صبح چهارشنبه در مراسم بهره برداری از ۱۸۳ واحد مسکن مددجویی در شفت با اشاره به اینکه برقراری عدالت اجتماعی یکی از اهداف انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: این موضوع سبب شد تا امام راحل دستور تشکیل نهاد کمیته امداد را بدهد.

وی به دستاوردهای خوب انقلاب اسلامی و نظام در حوزه خدمات عمرانی و آبادانی به ویژه در حوزه روستایی اشاره کرد و افزود: بهره برداری از ۲ هزار واحد مسکونی کمیته امداد طی دو سال اخیر در استان گیلان یکی از این دستاوردها بوده است.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه دهه فجر امسال هزار و ۱۵۲ واحد مسکونی توسط دستگاه‌ها متولی افتتاح و بهره برداری شده است، گفت: برای این تعداد واحد مسکونی بیش از ۲۰۷ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه تحقق عدالت اجتماعی علاوه بر تأمین مسکن و اشتغال، موضوع ارتقای شاخص‌های معیشتی و رفاه مورد توجه دولت و نظام بوده است، تصریح کرد: در همین راستا تسهیلات فراگیر روستایی و خوداشتغالی پرداخت شده است.

زارع با اشاره به جذب بخش قالب توجهی از تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در گیلان اشاره و آن را نشان دهنده مشارکت بالای مردم این استان برشمرد.

وی در ادامه به وضعیت شهرستان شفت به عنوان یک از شهرستان‌های کمتر توسعه یافته در کشور اشاره کرد و گفت: این شهرستان ظرفیت‌های بسیاری دارد که باید از آن در راستای توسعه پایدار و رونق تولید و اشتغال و بهبود معیشت مردم استفاده کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1345371
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.