شهردار رضوانشهر در گفتگو با خبرنگار ایرنا در این شهرستان و با محکوم کردن اقدام جنایتکارانه آمریکا در به شهادت رساندن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: این شهید بزرگوار از چهره های محبوب و مورد علاقه همه مردم بود و باید زحمات و فداکاری های ایشان را پاس بداریم.

 مازیارصفایی، با اشاره به جایگاه والای این شهید عزیز افزود: سردار شهید سلیمانی، خدمات بزرگی را برای کشور و مردم انجام داد که نامگذاری برخی اماکن به اسم و یاد وی کمترین اقدام برای قدرشناسی از خدمات ارزنده این سرباز بزرگ اسلام است.

 شهردار رضوانشهر با اشاره به مشخصات این بلوار گفت: این بلوار با طول حدود یک کیلومتر (مابین ستاد فرماندهی انتظامی و فرمانداری) در ورودی شرقی شهر رضوانشهر واقع شده که در سال جاری با نصب رفیوژ میانی، نصب تیرهای روشنایی، اجرای طرحهای فضای سبز و همچنین نماد ورودی شهر اجرا گردیده است.

 صفایی، ضمن تشکر از شورای اسلامی شهر در کمک و همکاری بسیار خوب با مجموعه شهرداری گفت: از سوی دیگر شهرداری در حال طراحی  تندیس سردار شهید سلیمانی می باشد که در آینده نزدیک و در راستای پاسداشت یاد ایشان در ابتدای بلوار نصب خواهد شد.

 بامداد جمعه ۱۳ دی سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس از فرماندهان ارشد حشد الشعبی عراق و چند همرزم دیگر آنها، در حمله پهپادهای آمریکایی در اطراف فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

 بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت جنگ آمریکا دستور این حمله هوایی را دونالدترامپ رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

 شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و دو بخش بنام های مرکزی و پره سر در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است که حدود نیمی از جمعیت این مناطق را برادران و خواهران اهل سنت شافعی مذهب تشکیل می دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.