شیرزاد روشن در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان گفت: با توجه به نزدیکی به پایان سال و خریدهای نوروزی مردم ، برای جلوگیری از سوء استفاده افراد فرصت طلب در گران کردن غیر قانونی اجناس، باید قیمت گذاری کالاها، بازرسی بر واحدهای صنفی، نظارت و تأمین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم که از مهمترین وظایف ستاد تنظیم بازاراست، مدنظر قرارگیرد .

 وی با اشاره به سیاست های عمومی دولت در تنظیم بازار، ضمن تأکید بر نظارت دقیق بر بازار و رصد  قیمت ها گفت: برای ممانعت از افزایش غیرقانونی قیمت ها باید کنترل و نظارت مستمر بر بازار اعمال شده و با متخلفان برخورد قانونی شود وبرای افزایش رضایت مردم و تسهیل شرایط برای آنان تلاش کنیم.

 روشن در ادامه با قدردانی از نیروی انتظامی و اعضای کارگروه تنظیم بازار در زمینه بازرسی از صنوف و کنترل بازار بر بازدیدهای مشترک از بازار در سطح شهرستان تاکید کرد و افزود : اجازه نمی دهیم افراد سودجو با اقدامات فرصت طلبانه موجب ایجاد نارضایتی در مردم شوند.

 وی بیان کرد: طی هفته جاری ۲۵۰ مورد بازرسی توسط کارگروه ستاد تنظیم بازار از صنوف مربوطه در این شهرستان انجامد شد که از این تعداد ۲۴ مورد تخلف شناسایی و برای آنان پرونده تشکیلبه تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

 شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و دو بخش بنام های مرکزی و پره سر در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است که دارای ۴ هزار و ششصد واحد صنفی مختلف است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.