حسین اکبر روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در راستای اجرای سیاست های کلان محیط زیستی و قانون مدیریت پسماند، شرکت گاز استان  اقدامات موثری را در خصوص پسماندها بخصوص پسماندهای صنعتی و ویژه به انجام می رساند.

 وی تصریح کرد: این شرکت در راستای تحقق اهداف زیست محیطی خود تمامی عملیات و فرآیندها در این عرصه و همچنین الزامات قانونی مرتبط را شناسایی و برای دستیابی به آن برنامه ریزی و روش اجرایی تهیه کرده  است.

وی اظهار داشت: شرکت گاز استان طی قراردادی با یک شرکت پیمانکاری نسبت به جمع آوری و امحاء بشکه های خالی مرکاپتان، روغن های مستعمل مانند روغن رکتیفایر و المنت فیلتر اقدام کرده است.

به گفته اکبر این شرکت در فاز دوم این پروژه تعداد ۲۳ بشکه خالی مرکاپتان، یک هزار و ۸۵۰ کیلوگرم المنت فیلتر و ۴۶۰ لیتر روغن رکتیفایر را جهت امحاء  ارسال کرده و در مراحل بعدی نیز دیگر پسماندها برای امحاء ارسال خواهد شد.

وی  افزود: در فاز اول این پروژه تعداد ۱۷۲ بشکه مرکاپتان جهت امحاء ارسال شد.

شرکت گاز  گیلان هم اکنون بیش از یک میلیون و ۷۶ هزار مشترک گاز دارد که بیش از ۹۲ درصد از مجموع مشترکان گاز در استان، معادل ۹۹۴ هزار مشترک را مشترکان خانگی تشکیل می دهند و بخش تجاری با  ۷۷هزار مشترک، بخش صنعتی با پنج هزار و ۷۰۰ مشترک، بخش حمل و نقل با  ۹۸ مشترک جایگاه  سی ان جی و بخش نیروگاهی با سه مشترک در رده های بعدی قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.