به گزارش خبرنگار ایرنا فرماندار آستارا روز دوشنبه در همایش تجلیل از کارگران شهرداری و روز شوراها در سالن شهرداری آستارا گفت:اعضای شوراهای اسلامی در شهرها و روستاهای این شهرستان از ظرفیت و مشارکت مردم در توسعه همه جانبه استفاده کنند.
حسن رستم زاد افزود: تسهیل کار مردم، استفاده از روش های کارآمد، درآمدزایی برای شهر و همکاری با شهرداران و دهیاران مورد توجه شوراها قرار گیرد.
وی بیان کرد: مردم صاحبان اصلی نظام اسلامی هستند و سازمان های مردم نهاد در جلب مشارکت عمومی در امور، نقش ایفا کنند.
رستم زاد ادامه داد: در تصویب و اجرای طرح های عمرانی به منابع ملی و محیط زیست توجه و از دستیابی زیاده خواهان به منابع ملی جلوگیری شود.
او گفت: هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست و شوراهای شهر، بخش و روستا به اجرای قانون موظف هستند تا از مشکلات مردم در حوزه های مختلف کاسته شود.
رستم زاد با گرامیداشت روز کارگر گفت: در هیچ دینی به اندازه اسلام به مقام و منزلت کارگران تاکید نشده و در برخی روایات و احادیث، ارزش کار کارگران بسیار بالا ذکر شده است.
وی افزود: کارگران در سال رونق تولید نقش عمده ای در پویایی اقتصاد بر عهده دارند و مسئولان به مشکلات این قشر زحمتکش رسیدگی کنند.
شهردار آستارا هم گفت: مسئولان، مدافع حقوق کارگران هستند و برای افزایش مزایا و تسهیلات کارگران شهرداری در حد منابع و امکانات موجود تلاش می کنیم.
جواد معیتی افزود: زیبا سازی و پاکیزگی خیابان ها، معابر، پارک ها و فضاهای سبز مرهون فعالیت شبانه روزی کارگران است و شهروندان با فرهنگ آستارا در پاکیزگی شهر با کارگران همکاری و کارگران نیز بهداشت فردی و انضباط را رعایت کنند.
در ادامه از کارگران و اعضای شوراها تجلیل به عمل آمد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.