فرماندار آستارا، معلمان را موثرترین بخش در نظام تعلیم و تربیت عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از آستارا، فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: معلمان موثرترین بخش در نظام تعلیم و تربیت هستند و رفع مشکلات معیشتی معلمان برای خدمت بدون دغدغه آنان در حوزه تعلیم و تربیت باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: به روز بودن و برخورداری معلمان از کتب آموزشی مفید، برای نیازهای اجتماعی، علمی و فرهنگی جامعه ضروری است و به مقطع پیش دبستانی و ابتدایی اهمیت بیشتر داده شود.

فرماندار آستارا گفت: همایش تجلیل از معلمان به مناسبت هفته معلم با شکوهی خاص برگزار شود و آموزش و پرورش در تغییر و انتخاب نام مدارس دقت کند.

مدیر آموزش و پرورش آستارا هم گفت: 50 معلم در سال گذشته بازنشسته شدند و حدود یک هزار معلم در مدارس تدریس می کنند و بازنشستگان و 150 معلم نمونه شاغل، در 11 اردیبهشت در سالن انقلاب آستارا تجلیل خواهند شد.

سجاد موسوی افزود: یکی از مدارس بلا استفاده منطقه حیران آستارا برای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان منظور شده و توانمندی معلمان و مدیران، استفاده از تجربه مدرسان، ارتقای کیفیت و بهبود روش‌های یاددهی، کاهش افت تحصیلی و آشنایی با کتاب های تغییر یافته را پیگیری می کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.