به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا، تیم های فوتبال سپیدرود رشت و تراکتورسازی تبریز عصر جمعه 23 فروردین ماه در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر در یک دیدار حساس در رشت به مصاف هم می روند.
این مسابقه از حساسیت و اهمیت ویژه ای برای هر دو تیم سپیدرود رشت و تراکتورسازی تبریز برخوردار است و هر دو تیم برای کسب سه امتیاز این دیدار حساب ویژه ای را باز کردند.
اما تیم فوتبال سپیدرود رشت با توجه به میزبانی در این دیدار و با حمایت طرفداران خود امیدوار است که در این دیدار سخت و حساس به برتری برسد تا همچنان امیدوار به ماندن در رقابت های لیگ برتر باشد.
سرخپوشان رشتی که تاکنون نتایج خوبی را در رقابت های لیگ برتر کسب نکرده و به همراه استقلال خوزستان جدی ترین گزینه برای سقوط از این رقابت ها بشمار می رود، در این دیدار خانگی فقط به کسب سه امتیاز برابر تراکتورسازی تبریز می اندیشد.
سپیدرودی ها که از اول فصل جاری با مشکلات فراوان در بخش های مدیریتی و کادر فنی در رقابت های لیگ برتر حضور یافته، در آخرین دیدار خود موفق شدند در اصفهان برابر تیم ذوب آهن به نتیجه مساوی دست یابند که این تساوی یکی از نتایج خوب این تیم در دور برگشت رقابت های لیگ برتر محسوب می شود.
اما ارتش سرخ گیلان برای اینکه بتواند همچنان شانس خود را برای ماندن در رقابت های لیگ برتر افزایش دهد، در بازی های خانگی خود فقط به کسب سه امتیاز می اندیشد که در این راستا، این تیم باید در دیدار خانگی برابر تراکتورسازی به برتری برسد که به طور حتم این امر یک کار دشوار است.
تیم فوتبال سپیدرود رشت که چند هفته ای است نادر دست نشان را به عنوان سرمربی دراختیار گرفته، تاکنون با این مربی طعم پیروزی را نچشیده و امیدوار است که اولین پیروزی این تیم برابر تراکتورسازان رقم بخورد.
به طور حتم سپیدرودی ها در این بازی خانگی علاوه بر تکیه به کادرفنی و بازیکنان خود، نیازمند حمایت همه جانبه طرفدارانش نیز است تا با حضور گسترده طرفداران ، این تیم بتواند در این بازی سخت و دشوار خانگی برابر تیم قدرتمند تراکتورسازی تبریز به برتری دست یابد.
این در حالی است که تیم تراکتورسازی تبریز که از بازیکنان بسیار قدرتمند و همچنین کادر فنی خوبی تشکیل شده ، در دیدار برابر سپیدرود نیاز مبرم به کسب سه امتیاز دارد تا همچنان شانس کسب قهرمانی رقابت های لیگ برتر را داشته باشد.
تراکتورسازان که رقابت بسیار سخت و دشواری را با تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان برای کسب عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر دارند، در این بازی خارج از خانه نیز به طور حتم با یک ترکیب هجومی گام به میدان خواهند گذاشت تا برابر سپیدرود پیروز شوند.
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که هم اینک با حضور در رتبه دوم جدول رده بندی ، مهمترین رقیب پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری بشمار می رود ، به طور حتم برای کسب پیروزی برابر سپیدرود حساب ویژه ای را باز کرده تا با پیروزی در این بازی، علاوه بر تثبیت مقام دوم خود ، با لغزش احتمالی پرسولیس نیز به صدر جدول تکیه زند.
با توجه به این امر، دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و تراکتورسازی تبریز بسیار مهم و حساس است چون هر دو تیم برای پیروزی و تصاحب هر سه امتیاز این دیدار پا به میدان خواهند گذاشت.
البته تفکر کسب سه امتیاز برای دو تیم متفاوت است چون سپیدرودی ها برای فرار از انتهای جدول و رساندن خود به سایر رقبا به پیروزی و کسب سه امتیاز برابر تراکتورسازی فکر می کند و تراکتورسازان نیز برای کسب عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر نیاز مبرم به پیروزی برابر سپیدرود رشت را دارند.
با این وجود به طور حتم باید شاهد یک بازی زیبا، تماشاگرپسند و هجومی از هر دو تیم سپیدرود و تراکتورسازی باشیم که پیش بینی یک بازی پرگل نیز چندان دور از ذهن نیست.
به هرحال باید منتظر ماند و مشاهده کرد که نتیجه این بازی چه خواهد شد و کدام تیم به پیروزی دست می یابد، آیا سپیدرودی ها برابر تراکتورسازی به برتری خواهند رسید و شانس خود را برای ماندن در لیگ برتر افزایش می دهند و یا تراکتورسازی برابر سرخپوشان رشتی به برتری خواهد رسید تا همچنان یکی از مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر در فصل جاری باشد.
البته کسب نتیجه مساوی برای هیچ یک از تیم های سپیدرود و تراکتورسازی فایده ای ندارد و اگر این بازی با نتیجه مساوی به اتمام برسد، تیم سپیدرود همچنان در معرض سقوط قرار خواهد گرفت و از طرف دیگر نیز ، شانس کسب عنوان قهرمانی تیم تراکتورسازی کمرنگ تر می شود.
این در حالی است که کسب نتیجه مساوی در دیدار تیم های فوتبال سپیدرود و تراکتورسازی نه تنها خوشایند این دو تیم نیست ، بلکه این نتیجه باعث شادی تیم های پرسپولیس و سپاهان در صدر جدول و نفت مسجد سلیمان در بین تیم های انتهای جدولی خواهد شد.
هم اینک و تا پایان هفته بیست و چهارم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور که با حضور 16 تیم در حال برگزاری است ، تراکتورسازی تبریز با کسب 49 امتیاز پس از پرسپولیس 51 امتیازی در مکان دوم و سپیدرود رشت با کسب 15 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.