به گزارش خبرنگار ایرنا ایمان محمد پور نیک بین روز چهارشنبه درگفت و گو با خبرنگاران رسانه ها اظهارداشت:دغدغه اصلی مدیریت شهری سیاهکل حل و فصل مشکلات مردم شهر بوده و تمامی بودجه شهرداری در سال 97 در جدول گذاری ، آسفالت ، شن ریزی و زیباسازی حریم شهر استفاده شده و تا کنون هم دراین زمینه موفق بوده ایم .
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در آستانه ایام نوروز قرار داریم ، تمامی اقدامات شهرداری فراهم کردن امکانات بهتر و تسهیل امور برای مسافران و مهمانان نوروزی در تعطیلات است که اسکان گردشگران در حاشیه استخر پاشوران سیاهکل به صورت چادرهای سیار و زیبا سازی ورودی شهر از جمله این اقدامات محسوب می شود.
وی یادآور شد : با احداث بزرگراه سنگر به سیاهکل و گردشگری شدن منطقه ییلاقی دیلمان، شهر سیاهکل به شاهراه شرق گیلان تبدیل شده و همه تلاش ها بر ماندگاری گردشگر در این منطقه است و برای رسیدن به این هدف بدنبال زیباسازی و تبلیغات درست و شناسایی جاذبه های گردشگری شهرستان سیاهکل برای توقف بیشتر گردشگر در این منطقه هستیم .
محمدپور ادامه داد :در تعطیلات نوروز بازارچه محلی و سنتی در منطقه ورودی شهر سیاهکل دایر می شود و علاوه بر آن جشنواره نوروزی به مدت یک هفته با حضور هنرمندان استانی و کشوری قرار است در محل استخر پاشوران این شهر برگزار شود .
شهردار سیاهکل به مشکل کمربندی شهر هم اشاره کرد وگفت:چندین سال است که روند ساخت این کمربندی به دلیل نداشتن اعتبارات لازم متوقف شده و تمام تلاش شهرداری این است تا مشکل بهسازی و آسفالت کمربندی انجام گیرد اما برای تکمیل و برطرف کردن مشکل کمربندی شهر سیاهکل حدود 20 میلیارد تومان اعتبار لازم است که متاسفانه بودجه شهرداری کفاف حل این معضل را نمی دهد .
وی به پروژه زیپ لاین و سورتمه آبی که قرار بود در منطقه اشکجان پهلو سیاهکل ساخته شود هم اشاره کرد و افزود: سرمایه گذار این پروژه اعلام آمادگی کرده بود، حتی کارهای اولیه هم صورت گرفت و قرار بود او حدود 50 میلیارد تومان در این قسمت سرمایه گذاری کند که متاسفانه برخی با کارشکنی باعث فرار سرمایه گذار شدند.
شهر سیاهکل حدود 19هزار نفر جمعیت دارد و در مسیر جاده های منطقه گردشگری دیلمان و شرق گیلان قرار دارد.
7297/6029/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.