به گزارش خبرنگار ایرنا امام جمعه آستارا شامگاه سه شنبه در این دیدارها شهادت را مظهر قدرت و تبلور ارزش‌های اسلامی در جامعه و قدردانی از رشادت های جوانان غیور ایران را افتخار بزرگی برای مردم و مسئولان دانست.
حجت الاسلام کاظم حافظ نیا افزود: شهدا الگوی واقعی استقامت در حفظ ارزش های اسلامی هستند و با جانفشانی در راه اعتلای امنیت کشور، به دیگران درس ایثار آموختند.
وی بیان کرد: توان نظامی و وحدت مردم از عوامل بازدارنده توطئه های دشمن است و دستگاه های متولی، بستر انس جوانان با روحیه ایثار و ارزش‌ها را فراهم کنند.
فرماندار آستارا هم گفت: خانواده معظم شهدا با دل های سرشار از ایمان برای حفظ ارزش های اسلامی ایستادگی کرده اند و مسئولان نیز، شأن آنها را حفظ کنند.
حسن رستم زاد افزود: شهدا با بصیرت و آگاهی، راه امامت و ولایت را پیمودند و جانفشانی شهدا، دلاوری‌ رزمندگان و فداکاری مادران و همسران شهدا موجب پیروزی انقلاب اسلامی و اقتدار نظام ‌شده است.

** کوهنوردان آستارا قله بزقوش را فتح کردند
وحید خاصی پور رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا گفت: 17 کوهنورد باشگاه فرهنگی ورزشی کاسپین این شهرستان روز سه شنبه با طی 9 کیلومتر مسافت در مدت پنج ساعت به سرپرستی علی اکبر صابر، قله سه هزار و 317 متری بزقوش شهرستان سراب در استان آذربایجان شرقی را فتح کردند.
سلسله جبال بزقوش در 18 کیلومتری جنوب شهرستان سراب و 35 کیلومتری شمال میانه قرار دارد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و سه هزار و 500 ورزشکار در قالب 35 هیات ورزشی آن ساماندهی شده است.
7105/ 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.