فرماندا آستارا بیان کرد: بانوان در تربیت و تعلیم جامعه پیشتاز باشند و نقش کلیدی خود رادر تعالی جامعه ایفاد نمایند.

به گزارش ایلنا از آستارا، فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا در کارگاه آموزشی اصول تغذیه و شناسایی کالاهای استاندارد که به مناسبت دهه فجر برگزار شد، گفت: بانوان باید در تربیت و تعلیم جامعه پیشتاز باشند و نقش کلیدی خود را  در تعالی جامعه ایفاد کنند.

حسن رستم‌زاد ادامه داد: تحولاتی که در حوزه بانوان و حضور در صحنه‌های مدیریتی بعد از انقلاب اسلامی ایران بوجود آمد بسیار شگرف است و این از دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: حضور سازمان‌های مردم نهاد در جامعه بانوان می‌تواند نقش مهمی در بازگو کردن توانمندی‌های بانوان و همچنین نظام‌مند کردن فعالیت‌های آنان در جامعه داشته وباالگو قرار دادن حضرت زینب(س) و ادامه راه ایشان بسیاری از مشکلات و آسیب های جامعه رفع خواهد شد.

رستم زاد اضافه کرد: زنان مظهر تحقق آمال بشر هستند و بانوان در تعالی معنوی جامعه بیشترین و تاثیرگذارترین نقش را اجرا می کنند زیرا همه مدیران و مسئولان جامعه پرورش‌یافته مادران هستند و نقش آنان بی‌بدیل است. تربیت باید همراه با نشاط و شادی باشد تا بتواند اثرات بلندمدت و مطلوب برکودکان داشته باشد .

فرماندار آستارا ضمن تاکید بربهره مندی از ظرفیت‌های بانوان در عرصه‌های مدیریتی شهرستان اضافه کرد: در پیروزی انقلاب اسلامی ایران و جنگ تحمیلی  که 8 سال به‌طول انجامید که از افتخارات و سرمایه‌های  کشورمان  محسوب می‌شوند بانوان نقش اساسی  در امداد رسانی و حمایت در پشت جبهه‌ها داشتند.

رستم‌زاد در ادامه  کارگاه آموزشی اصول تغذیه و شناسایی کالاهای استاندارد افزود: با توجه به اهمیت تغذیه در خانواده‌ها و کنترل بیماری هایی که اکنون در جامعه به دلیل تغذیه های نامناسب افزایش یافته است، مادران خانواده در خط مقدم هستند و باید با افزایش آگاهی مانع از رشد این امراض و افزایش سلامت خانواده که همان سلامت جامعه را شامل می شود فراهم کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.