علیرضا گنجه خسروی روز پنجشنبه در جلسه ستاد عملیات زمستانی شهرداری لاهیجان با حضور اعضای آن در شهرداری این شهر اظهار داشت :با توجه به تجربیات موفق سال های گذشته، شرح وظایف هر یک از اعضای ستاد بحران در بارش برف مشخص شده است و مسیرهای اولویت بندی شده برای بازگشایی مسیرها و خیابان ها درصورت بارش برف سنگین توسط این ستاد تعیین شده است.
وی افزود: 30 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین شهرداری و بخش خصوصی آماده ارائه خدمات و برف روبی معابر هستند که این دستگاه ها آمادگی دارند همزمان با آغاز بارش برف کار خود را شروع کنند.
وی خاطرنشان کرد:اعضای شورای شهر لاهیجان از اقدامات شهرداری در ستاد بحران حمایت کرده و هدف آرامش بخشی به شهروندان و حل مشکلات شهری و استفاده از برف این نعمت الهی است.
جلسه ستاد عملیات زمستانی شهرداری لاهیجان روز پنجشنبه با حضور نماینده شورای اسلامی شهر، قائم مقام شهردار و مدیران ستادی در سالن اجتماعات شهرداری لاهیجان برگزار شد.
در این جلسه از تلاش های اعضای ستاد و شورای شهر برای فعالیت های شبانه روزی در مدیریت بحران قدردانی بعمل آمد.
همچنین در خبری جداگانه اعلام شد که بر اساس احکامی از سوی مسعود کاظمی شهردار لاهیجان، سرپرست معاونت خدمات شهری، سرپرست معاونت عمرانی و رییس سازمان آتش نشانی شهرداری لاهیجان منصوب شدند.
حمید خیراندیش پیش از این به عنوان سرپرست آتش نشانی مشغول فعالیت بود با حکم شهردار لاهیجان به ریاست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان منصوب شد.
شهرلاهیجان با حدود یکصد هزار نفر جمعیت یکی از شهرهای مهم استان گیلان در شرق این استان محسوب می شود که در برف های بهمن ماه دو سال گذشته دچار بحران و خساراتی شد.
6029 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.