به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دوره از رقابت ها به مناسبت گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ، ورزشکاران استان های مختلف در رده های سنی 35 الی 45 سال ، 46 الی 55 سال و 56 الی 65 سال با هم به رقابت خواهند پرداخت.
ورزشکاران حاضر در این دوره از رقابت ها ، از استان های فارس ، گلستان ، اصفهان ، خوزستان، خراسان جنوبی ، خراسان رضوی ، خراسان شمالی ، کردستان، آذربایجان شرقی ، قزوین ، قم ، مازندران ، سمنان ، البرز ، زنجان ، همدان ، کرمانشاه و گیلان حضور دارند.
این دوره از مسابقات در دو بخش تیمی زورخانه ای و مهات های فردی برگزار می شود که ورزشکاران حاضر در مهارت های فردی در رشته های چرخ تیز ، چرخ چمنی ، سنگ ، کباده و میل بازی با هم به رقابت می پردازند.
در رقابت های انجام شده از روز اول این مسابقات نیز، ورزشکاران پیشکسوت استان های گیلان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی ، اصفهان و کرمانشاه در رشته های مهارت های فردی مختلف برابر رقبای خود به برتری دست یافتند.
دومین دوره مسابقات ورزش های زورخانه ای و پهلوانی پیشکسوتان قهرمانی کشور جام پایداری ، به مدت 2 روز در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت ادامه خواهد یافت.
دوره اول مسابقات ورزش های زورخانه ای پیشکسوتان قهرمانی کشور نیز ، سال گذشته به میزبانی استان گیلان با عنوان جام جهان پهلوان محمود نامجو در رشت برگزار شده بود.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.