به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام کاظم حافظ نیا روز چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی در دفتر امام جمعه آستارا افزود: برخورداری از وجدان کاری و انضباط اجتماعی از اهمیت خاصی برخوردار است و نظارت بر عملکرد کارمندان در اداره های آستارا ناکافی است.
وی بیان کرد: توجه به شاخص های اسلامی در مناصب دولتی ضروری است و مبانی دینی و انقلابی باید در راس امور مسئولان قرار گیرد.
وی اظهار کرد: مصوبات شورای فرهنگ عمومی لازم الاجراست اما توسط نهادها و دستگاه های اجرایی آستارا جدی گرفته نمی شود و باید فرمانداری به ابلاغ مصوبات شورا به نهادهای ذیربط اقدام کند.
امام جمعه آستارا گفت: طلاق و بی حجابی در خانواده ها در قالب مقالات علمی، تحقیقات و پایان نامه ها بررسی و از ظرفیت های هنری این شهرستان برای ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و تحکیم بنیان خانواده ها استفاده شود.
حافظ نیا با عرض تسلیت درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی، گفت: این عالم مجاهد با جایگاه علمی و دینی بالا خدمات صادقانه ای انجام داد و آئین گرامیداشت وی امروز ساعت 18 در مسجد عباسیه آستارا برگزار خواهد شد.
سامان ساسانیان معاون سیاسی اجتماعی فرماندار آستارا هم در این جلسه گفت: دشمن با تهاجم فرهنگی، خانواده ها را هدف قرار داده و هوشیاری مردم و مسئولان در برابر این توطئه ها ضروری است.
سرهنگ محمد نمازی فرمانده نیروی انتظامی آستارا بی حجابی و سگ گردانی را از پدیده های شوم اجتماعی دانست و رعایت ارزش های اسلامی از سوی مردم را خواستار شد.
شاپور تشرینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا نیز از برگزاری مسابقه کتابخوانی خانواده و هدایت نمایش های کمدی به موضوعات اخلاقی، مطابق مصوبات قبلی شورای فرهنگ عمومی خبر داد.
آرزو عباس زاده رئیس اداره کتابخانه های عمومی آستارا ایجاد نماد کتاب در یکی از میدان های شهر را برای ترویج فرهنگ مطالعه پیشنهاد کرد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.