سرهنگ جهانبخش آرمان روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: 50 گروه متشکل از دانشجویان، دانش آموزان، بازاریان و فرهنگیان در طرح جهاد سازندگی سپاه آستارا حضور دارند.
وی افزود: ساخت و مرمت واحدهای مسکونی نیازمندان، بازسازی تعدادی مسجد و همچنین بهسازی بخشی از راه های روستایی در دستور کار گروه های جهادی بسیج سازندگی سپاه قرار دارد.
فرمانده سپاه ناحیه آستارا مدت زمان این طرح را تا پایان تابستان عنوان و خاطرنشان کرد: خودسازی درونی، سازندگی و محرومیت‌زدایی، غنی‌سازی اوقات فراغت، آشنایی با محدودیت‌ها و کمبودهای مناطق محروم، تقویت و ترویج فرهنگ جهادی و خدمت رایگان به مناطق محروم از مهم‌ترین هدف های طرح جهادی است.
وی بیان کرد: اردوها و رزمایش های جهادی بسیجیان در رفع محرومیت و ایجاد روحیه کار، همت و فرهنگ جهادی در مردم به خصوص قشر جوان موثر است.
سرهنگ آرمان با اشاره به اینکه سپاه آستارا تا پایان سال جاری 30 واحد مسکونی محرومان با هزینه ای بالغ بر 12 میلیارد ریال خواهد ساخت، بیان کرد: دانشجویان و دانش آموزان این مرز و بوم پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و آماده هر نوع ایثار و خدمت به نظام حتی در دورترین نقاط کشور هستند.
فرمانده سپاه آستارا گفت: تا پایان فصل تابستان یک هزار بسته شامل نوشت افزار، کیف و پوشاک مدرسه با مشارکت خیران تهیه و توسط گروه های جهادی در بین نیازمندان توزیع می شود.
بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و حدود سه هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان هستند.
7105/ 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.