رئیس هیات کاراته آستارا روز پنجشنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: 45 ملی پوش نونهال به مربیگری پیمان کرم وند در این اردو تا 18 شهریورماه جاری در خانه کاراته آستارا حضور دارند و جهت شرکت در دومین مرحله لیگ کاراته وان ایران به استان اردبیل خواهند رفت.
غفور نصیری با اشاره به اینکه 17 شهریورماه برنامه فرهنگی و ورزشی با حضور ملی پوشان کاراته ساعت11 در خانه کاراته آستارا برگزار خواهد شد، افزود: بعد از برگزاری اردوی تیم ملی کاراته، برای برگزاری مسابقات دهه فجر این رشته در سطوح ملی و بین المللی در آستارا برنامه ریزی می شود.
وی ادامه داد: آستارا در اردیبهشت ماه امسال میزان مسابقات کاراته سبک کیوکوشین UFK و انتخابی تیم ملی با شرکت 150 ورزشکار از شش استان کشور بود و این شهرستان ظرفیت برگزاری رویدادهای ورزشی ملی و منطقه ای را دارد.

** 2داور آستارایی به لیگ فوتبال دسته دوم کشور دعوت شدند
شاهین شربیانی مسئول روابط عمومی هیات فوتبال آستارا گفت: حسین لاله کار و امین ساسانیان بنا به دعوت کمیته داوران فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم کشور قضاوت می کنند.
وی با اشاره به اینکه این داوران دارای درجه ملی هستند، افزود: لاله کار به عنوان داور وسط و ساسانیان به عنوان کمک داور تعدادی از بازی های لیگ دسته دوم کشور را در سال جاری قضاوت خواهند کرد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است و سه هزار و 500 ورزشکار در 35 هیات ورزشی آن فعالیت می کنند.
7105/ 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.