حجت الله خلیل زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: اعلام ساعت خاموشی برق واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی طبق تفاهم نامه امضا شده با شرکت توزیع برق استان از روز شنبه هفته جاری عملیاتی شده است.
به گفته وی همچنین از طریق سامانه شرکت ساعت خاموشی روزانه برق به صاحبان واحدهای مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان اطلاع رسانی شد.
پیش از این اعمال خاموشی برق بدون اعلام ساعت آن ،مشکلاتی را برای فعالیت واحدهای صنعتی به ویژه در شهرکها و نواحی صنعتی به وجود آورده بود.
به گزارش ایرنا در پی افزایش دما و مشکلات تامین انرژی از دهم تیرماه سال جاری ساعات کار ادارات در گلستان نیز از 6:30 دقیقه صبح تا 13:30 دقیقه ظهر تعیین شده و ساعات خاموشی برق در حوزه های مختلف اجرایی شده است.
به گفته بهزاد شریفی معاون شرکت شهرک های صنعتی گلستان، در این استان شمالی در مجموع 24شهرک، ناحیه و یک منطقه ویژه اقتصادی با وسعت 2 هزار و 40 هکتار وجود داشته که دارای 711 واحد بهره برداری است واکنون 220 واحد آن غیرفعال می باشد.
استان مرزی گلستان با یک میلیون و 868 هزار نفر جمعیت در 14 شهرستان دارای مزیت های نسبی در بخش کشاورزی و گردشگری بوده و مطابق سند توسعه قرار است به سوی صنعتی شدن هم پیش برود.
هم مرز بودن گلستان با ترکمنستان و فراهم بودن زمینه ارتباط با کشورهای آسیای میانه از طریق زمینی و ریلی، افزون بر 100کیلومتر ساحل خزر و خلیج گرگان و نزدیک بودن به بنادر امیرآباد بهشهر و نوشهر مازندران، فعالیت گمرک مرزی اینچه برون و فعالیت فرودگاه بین المللی گرگان و کلاله از جمله ظرفیت های زیرساختی استان بوده که زمینه فعالیت اقتصادی در شهرک ها و نواحی استان گلستان را افزایش داده است.
6204/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.