به گزارش ایرنا آیت الله سیدکاظم نورمفیدی روز جمعه در جمع نمازگزاران شهر گرگان مرکز گلستان، راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس را دفاع همه جانبه از آرمان های ملت مظلوم و ستمدید فلسطین دانست و اظهار کرد: شما ملت ایران با شرکت در راهپیمایی باردیگر نشان دادید که حامی مردم این کشور ستمدیده، آزادی قدس شریف و متنفر از رژیم غاصب اسرائیل و همدستانش هستید.
امام جمعه گرگان با گرامی داشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) که با نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس، روح تازه ای به کالبد ملت فلسطین دمید، گفت: امروز مساله فلسطین جهانی و اسلامی شده و همه مسلمانان در برابر آن مسئولیت دارند.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک اتحاد مسلمانان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، غاصبان را در برابر آرمان فلسطین برای همیشه به عقب نشینی وادار کند.
آیت الله نورمفیدی به بیانات رهبر معظم انقلاب در برابر فشارهای دشمنان علیه انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و افزود: ملت ایران باید هوشیاری خود را در برابر توطئه های جدید دشمنان با توجه به فشارهای اقتصادی، روانی و عملیاتی؛ حفظ کند.
خطیب جمعه گرگان افزود: لازم است در این شرایط مسئولان مردم را با خود همراه داشته باشند.
به گزارش ایرنا عضو حزب ائتلاف آبادگران ایران و رئیس شورای سابق شهر تهران نیز قبل از خطبه های نماز در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در مصلی شهر گرگان گفت: برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام اتحاد شیعه و سنی و همه فرق اسلامی برای آزادی قدس شریف و ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین از سلطه رژیم غاصب اسرائیل است.
مهدی چمران افزود: امروز رژیم غاصب اسرائیل آن گونه که از راهپیمایی روز جهانی قدس و پیامدهای آن هراس دارد از سلاح های ما نمی ترسد و هراس این رژیم اشغالگر به حدی رسیده که دیگر شعار از 'نیل تا فرات' را سر نمی دهد و خود را محدود به حفاظت از مرزهایش کرده است.
وی همچنین با بیان اینکه ما با مردم آمریکا کاری نداریم، گفت: شعار مرگ بر آمریکا؛ مرگ بر وحشی گری و غارتگری مسئولان این کشور است.
راهپیمایی روز جهانی قدس امروز در 41 شهر و روستای استان مرزی گلستان برگزار شد.
6204/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.