محمود سالاری روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: ساعاتی قبل پیکر بی جان این جوان 21 ساله با تلاش غواصان پیدا شد.
وی افزود: از ساعات ابتدایی اطلاع از این حادثه، تیم های مجهز و با تجربه غواصی برای یافتن پیکر هادی ملک جوان 21 ساله شاهرودی که در 25 اسفند سال گذشته در گل رامیان غرق شده بود به محل حادثه اعزام شدند.
وی عنوان کرد: پنج تیم غواصی از هلال احمر، آتش نشانی، سپاه پاسداران، تیم غریق نجات بندرگز و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با جدیت در این 11 روز عملیات تجسس را پیگیری نمودند که سرانجام ظهر امروز غواصان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی موفق شدند پیکر هادی ملک را از آب بیرون آورند.
فرماندار شهرستان رامیان خاطرنشان کرد: چشمه گل رامیان با چشم اندازی زیبا یکی از جاذبه های توریستی و گردشگری شهرستان رامیان می باشد که شنا کردن در این مکان ممنوع است ولی برخی بدون توجه به اخطارها وارد چشمه شده و مبادرت به شنا کردن می کنند.
شهرستان رامیان در شرق استان گلستان واقع است و چشمه گل در حدود ۶ کیلومتری جنوب شهر رامیان به صورت یک استخر طبیعی به طول ۹۰ متر و به عرض ۸۰ متر و به عمق ۳۴ تا ۴۴ متر و به روایتی ۸۰ متر است که در ارتفاع ۳۲۰ متری از سطح دریا قرار دارد. مساحت تقریبی آن حدود ۵ هزار و ۶۵۸ مترمربع است و آب چشمه از کف زمین می جوشد؛ طبق آمارها تاکنون حداقل شش نفر در این چشمه غرق شده اند
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.