ایرج رمضانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار کرد: این تعداد شامل 6 هفته نامه، دو ماهنامه، 2پایگاه خبری تحلیلی، یک دو هفته نامه و یک فصلنامه است.
وی گفت: هفته نامه های جدید شامل صبح گلستان به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی صالح افتخاری، دیار گلستان به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی سید حسن میرزایی، سرزمین هیرکان به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی فرشته سادات سید النگی، گلستان سبز به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی عبدالله فرخی، گرگانشهر به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی ابوذر پور ادیب و انسجام ملی به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی عبدالغفور توکلی است.
وی؛ دو هفته نامه صبح جرجان به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی امیر قرائی، دو ماهنامه نامه پیش بسوی کسب و کار به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی فاطمه زمانی و نوده بازار به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی مریم نوروزی و فصلنامه هنوز به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی سید ابوالفضل فخار را از دیگر نشریه های جدید استان برشمرد.
رمضانی افزود: دو پایگاه خبری تحلیلی گلستان نیوز به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی محمد بای و ساجد خیر به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی صیدا کریمی نیز مجوز فعالیت دریافت کرده اند.
به گفته وی؛ اکنون در استان گلستان 72 نشریه شامل هفته نامه، دو هفته نامه، ماهنامه، دو ماهنامه، فصلنامه، دو فصلنامه و سالنامه ؛ 34 پایگاه خبری تحلیلی و 6 نشریه الکترونیک دارای مجوز فعالیت وجود دارد.
استان شمالی و مرزی گلستان یک میلیون و 869 هزار نفر جمعیت دارد که در 30 شهر و یکهزار و 75 روستا زندگی می کنند.
/1648/6204
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.