به گزارش خبرنگار ایرنا، رحیم تیموری روز سه شنبه در آیین تجلیل ازخیرین مراکز نیکوکاری کمیته امداد شهرستان کلاله اعلام کرد: امسال جشن احسان و نیکوکاری به منظور جذب هدایای مردمی در راستای حمایت از نیازمندان جامعه در روزهای 16 لغایت 18 اسفند در 220 پایگاه ثابت و سیار در شهرهای کلاله و فراغی و روستاهای این شهرستان برگزار می شود.
وی افزود: این آیین با نواختن زنگ نیکوکاری در 200 پایگاه مدارس در این شهرستان آغاز می شود.
رئیس کمیته امداد کلاله افزود: روز پنجشنبه این آیین با استقرار 13 پایگاه ثابت و سیار در سطح شهرها و روستاهای شهرستان ادامه پیدا می کند.
تیموری همچنین گفت: روز جمعه 18 اسفندماه نیز هفت پایگاه نیکوکاری ویژه جمع آوری هدایای مردمی در مصلی ها و مساجد شهرستان کلاله مستقر و فعالیت خواهند کرد.
به گزارش ایرنا، در این مراسم امام جمعه کلاله نیز با بیان اینکه نیکوکاری در اسلام از جایگاه ویژه ای برخوردار است، تصریح کرد: هر کس با اعمال نیک و خیر خود بنده ای را شاد نماید، خدا را شاد کرده است و کسی که خدا را شاد نماید، جایش در بهشت است.
حجت الاسلام والمسلمین رضا کشیری با بیان اینکه نیکوکاری عامل رستگاری انسان در دنیا و آخرت است،افزود: خداوند فرموده است که صدقه را اول من میگیرم بعد به مستحقش می رسد.
امام جمعه کلاله تاثیر مشارکت علما، روحانیون و معتمدین جامعه در امور خیر را مورد تاکید قرار داد و گفت: مشارکت علما ، روحانیون و معتمدین جامعه در حمایت از نیازمندان تاثیر بسیار خوبی در بین مردم دارد و زمینه ترویج احسان و نیکوکاری در جامعه را فراهم می نماید.
درادامه این مراسم که حضور ائمه جمعه و جماعات، روحانیون، خیرین و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و خیرین مراکز نیکوکاری برگزار شده بود، تعدای از خیرین مراکز نیکوکاری شهرستان کلاله با دریافت لوح تقدیر و هدیه مورد تحلیل قرار گرفتند.
شهرستان کلاله با بیش از 130هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
7478/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.