به گزارش خبرنگار ایرنا ، سیدعباس حسینی روز دوشنبه در شورای اداری گرگان اظهار کرد: در مرکز گلستان جاذبه های کم نظیر و فراوان گردشگری وجود دارد اما هنوز نتوانسته ایم از این فرصت های مناسب برای ارتقای درآمد و ایجاد فرصت های اشتغال پایدار استفاده کنیم .
وی بیان کرد: تبلیغات گسترده برای معرفی این جاذبه ها به ایرانگردان از بهترین روش ها برای بازکردن پای گردشگران به گرگان است که امیدواریم با همت مسئولان و دست اندرکاران، در زمان باقیمانده تا پایان سال شاهد اوج گرفتن تلاش ها برای باز کردن پای مسافران نوروزی به این شهرستان باشیم .
فرماندار گرگان بر افزایش نظارت بر مراکز عرضه مواد غذایی و رستوران ها در تعطیلات نوروزی نیز تاکیدکرد و گفت: نباید نام بزرگ و برند مشهور یک شرکت؛ مانع انجام نظارت مستمر و پایدار و جلوگیری از تخلفات احتمالی شود.
حسینی ادامه داد: مسافران و مردم با اعتماد کامل و اطمینان از سلامت غذاهای عرضه شده وارد این رستوران ها می شوند که لازم است با دقت افزون و رسیدگی های مداوم ، مانع تغییر نگاه و باور مسافران شد.
وی؛ اجرای طرح گرگانگردی را ایده ای مناسب برای شناساندن ظرفیت های گردشگری گرگان به مسافران نوروزی دانست و گفت: افزایش این گونه طرح های خلاقانه و جذاب، راه موثر خدمت و کمک به توسعه صنعت گردشگری گرگان است.
گرگان مرکز استان گلستان افزون بر 500هزار نفر جمعیت دارد، این شهرستان از مناطق گردشگری و زیبای شمال کشور است.
3091/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.