به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالقدیر کریمی عصر دوشنبه درجمع بازیکنان و مربیان تیم والیبال نشسته روانکارهای گلستان این شهرستان گفت: از همه ظرفیت ها برای جذب حامی مالی مشترک برای والیبال گنبدکاووس استفاده می شود.
وی بابیان اینکه ورزشکاران شهرستان برای مردم منطقه و استان گلستان افتخار آفرینی می کنند، افزود: درصورت حمایت های بیشتر از رشته های ورزشی و ورزشکاران گنبدی، کسب مقام در رقابت های معتبر دور از انتظار نیست.
کریمی با قدردانی از بازیکنان، کادر فنی و حامی مالی تیم روانکارهای گلستان برای کسب مقام سوم مسابقات لیگ برتر، اضافه کرد: کمترین وظیفه مسئولان شهرستان و استان در قبال این تیم حمایت معنوی و در کنار آنان بودن، است.
به گزارش ایرنا، محمدعلی رحیمیان رییس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس نیز با تاکید بر نگاه ویژه به ورزش جانبازان و معلولان، گفت: تنها مشکل ما کمبود امکانات سخت افزاری است که برای رفع آن نیاز به حمایت و مساعدت دیگر ادارات و نهادها و مسئولان داریم.
به گزارش ایرنا، دراین نشست کمال غلامی حامی مالی تیم روانکارهای گلستان، محمد جهانی رییس هیات جانبازان و معلولان گلستان، فرشید عاشوری سرمربی و جلیل ایمری کاپیتان تیم روانکارهای گنبدکاووس در سخنانی برلزوم توجه بیشتر به رشته والیبال نشسته این شهرستان و درصورت امکان ایجاد اشتغال برای بازیکنان آن تاکید کردند.
تیم والیبال نشسته روانکارهای گلستان درفصل جاری مسابقات لیگ برتر کشور که باشرکت هشت تیم از 23 آذر تا 3 اسفند برگزار شد، با بازیکنان جوان و بومی خود، موفق به کسب مقام سوم این رقابت ها شد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.