عباس فرامرزی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: از این طرح ها که برای آن در مجموع مبلغ 9 میلیارد و 529 میلیون ریال از اعتبارات ملی و استانی هزینه می شود، پنج طرح به بهره برداری رسیده و عملیات اجرایی دو طرح دیگر آغاز می شود.
وی افزود: اجرای بیس و آسفالت راه روستاهای بهرام آباد و جلاین تپه، بهسازی و آسفالت دو روستای عطا آباد و سارلی سفلی و اجرای هفت فقره 'پل باکسی' درمسیر جاده اینچه برون از طرح های افتتاحی راه و شهرسازی در دهه فجر امسال است.
فرامزی اضافه کرد: عملیات اجرایی، بهسازی و آسفالت راه روستای قره ماخر به روستای اوزین بوغاز و بهسازی و آسفالت راه روستای کاکا به حالی آخوند نیز درایام دهه فجر امسال آغاز می شود.
رئیس اداره راه و شهرسازی گنبدکاووس یادآور شد: علاوه بر این طرح ها، در سال جاری راه برخی روستاهای این شهرستان از جمله 'خیرخوجه نجف، خیرخوجه سفلی، داده الوم، اوبه پلنگ، محمدآباد، ایمر ملاسازی، انور آباد، حسین آباد و سلاق غایب' با مبلغ تقریبی 40 میلیارد ریال از محل منابع ملی و استانی، بهسازی و آسفالت شد.
فرامزی، بهسازی و مرمت 23 فقره ابنیه و پل در جاده های روستایی با اعتبار 6 میلیارد و 100 میلیون ریال، بازگشایی پنج کیلومتر از جاده تزانزیتی موسوم به نفت با اعتبار 10 میلیارد ریال و پرداخت 40 میلیارد ریال دیون این جاده و اجرای آسفالت معابر سایت مسکن مهر تقی آباد و پیرحاجی با توزیع قیر رایگان به مقدار 396 تن به شهرداری گنبدکاووس را از دیگر اقدامات اداره راه و شهرسازی این شهرستان در سال جاری برشمرد.
وی اضافه کرد: در حوزه شهرستان گنبدکاووس در مجموع یک هزارو 150 کیلومتر راه اصلی، فرعی، روستایی و مرزی وجود دارد که 630کیلومتر آن راه روستایی است.
شهرستان مرزی گنبدکاووس با بیش از پنج هزار کیلومتر مربع وسعت و 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.