احسان عامری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کنفرانس با اخذ مجوز مربوط از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، هیات پزشکی ورزشی استان و با همکاری مرکز آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی گلستان 28 آذر ماه برگزار می شود.
وی عنوان کرد: این دوره سه امتیاز بازآموزی ویژه 'جامعه پزشکی'، 'پزشکان عمومی'، 'پرستاری' (دکترا، کارشناسی ارشد و کارشناسی) و 'مامایی' (دکترا، کارشناسی ارشد و کارشناسی) برگزار می شود.
وی ادامه داد: علاقمندان به منظور حضور در این دوره باید از طریق سایت Golestan.ircme.ir (سایت مرکز آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی گلستان) اقدام به نام نویسی و رزو جا نمایند.
عامری گفت: در این دوره تخصصی 11 نفر از پزشکان متخصص و کارشناسان ارشد با موضوعات متنوع پزشکی ورزشی به ارائه سخنرانی و مقاله خواهند پرداخت.
مسئول آموزش هیات پزشکی ورزشی گلستان افزود: بررسی جنبه های آزمایشگاهی سلامت سالمندان قبل از ورزش، رهبری و مدیریت در ورزش سالمندان و مشکلات عصبی در ورزش سالمندان از موضوعاتی است که در این کنفرانس به آن پرداخته می شود.
وی تصریح کرد: مراقبت های چشم پزشکی در ورزش سالمندان، ورزش و یائسگی و پیشگیری از مشکلات ارتوپدی اندام فوقانی در سالمندان بخش دیگری از سخنرانی های این کنفرانس ملی است.
به گفته وی؛ ملاحظات مفصلی در ورزش سالمندان از دید طب داخلی و روماتولوژی، پیشگیری از مشکلات ارتوپدی اندام تحتانی در سالمندان، آسیب های ورزشی دست در سالمندان، تغذیه سالمندان و اورژانس های طب ورزشی سالمندان از دیگر مواردی است که در این کنفرانس در مورد آن سخنرانی خواهد شد.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.