به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمود ترابی روز جمعه درخطبه های این هفته نمازجمعه مردم گنبدکاووس، اظهار داشت: آنگونه که دکتر روحانی اعلام کرد، آمریکا چه بخواهد و چه نخواهد ملت ایران از ملت های مظلوم جهان دفاع می کند و قدرت دفاعی خود را نیز توسعه می دهد.
وی با اشاره به سخنان رهبری انقلاب درجمع اعضای مجلس خبرگان رهبری گفت: رهبری نیز سخنان ترامپ را سخیف، زشت، ابلهانه و ناشی از شکست و درماندگی آمریکا دانستند.
حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: سخنان ترامپ به اندازه ای سخیف بود که هیچ یک از مقام های کشورهای جهان به جز نخست وزیر رژیم صهیونیستی آن را تایید نکردند.
وی همچنین با تسلیت فرا رسیدن ایام محرم و تقارن آن با هفته دفاع مقدس تصریح کرد: دفاع مقدس ملت ایران برگرفته از نهضت امام حسین (ع) و دارای ارزش و معنویت است.
امام جمعه گنبدکاووس ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، نورانیت مکتب اسلام درحال جهانی شدن است.
حجت الاسلام ترابی ببا اشاره به سخنان سردار سلیمانی مبنی بر نابودی گروهک تکفیری داعش تا دو ماه آینده، افزود: به گفته این سردار سپاه اسلام، ملت ایران تنها ملتی در تاریخ خواهد بود که آمریکا را شکست می دهد.
وی به بازگشایی مدارس نیز اشاره کرد و با مهم دانستن مسئله تعلیم و تربیت، از فرهنگیان و معلمان خواست در تربیت اسلامی نسل آینده اهتمام ویژه داشته باشند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، نمازگزاران گنبدی در پایان نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی خودجوش، سخنان سخیف و زشت رئیس جمهوری آمریکا درسازمان ملل علیه ملت ایران را با سردادن شعار مرگ بر آمریکا محکوم کردند.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
3039/1860
خبرنگار: علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.