به گزارش ایرنا سرهنگ ستاد ایوب شرافتی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این محدودیت ترافیکی از ساعت هفت صبح جمعه 31 شهریور تا پایان مراسم در شهرهائی که رژه برگزار خواهد شد، اعمال می شود.
وی تصریح کرد: این محدودیت‌ ها در گرگان در میدان بسیج ورودی غربی شهر از ابتدای سایت اداری به سمت میدان بسیج، در گنبد کاووس از کمربندی شهید صیاد شیرازی از میدان امام علی (ع) تا بریدگی دانشگاه آزاد اسلامی و در کردکوی حد فاصل میدان انقلاب به میدان امیرالمومنین (ع) (خیابان سردار جنگل) اجرا خواهد شد.
وی با اشاره به اجرای این طرح از حد فاصل میدان شهداء تا میدان ولایت در علی ‌آباد کتول، بیان کرد: این طرح در آزادشهر در خیابان شهید رجائی بلوار دانشجو اجرا خواهد شد.
سرهنگ شرافتی؛ مسیرهای جایگزین در گرگان را از ورودی سایت اداری، میدان هزارپیچ، بلوار دانشگاه، میدان مادر، میدان مفتح و در کردکوی از میدان با لا جاده، میدان امیرالمومنین (ع) اعلام کرد.
رییس پلیس راهور گلستان مسیرهای جایگزین را در علی آباد کتول میدان شهداء، خیابان پاسداران در آزادشهر میدان ولی عصر (عج) و خیابان امام خمینی ( ره)، خیابان شهید رجائی، رجائی 10 و میدان امام علی (ع) به بلوار شهید کوهساری اعلام کرد.
وی همچنین در گنبدکاووس بلوار امام خمینی (ره) جنوبی، میدان 17 شهریور و بلوار 17 شهریور شرقی، میدان آزادگان، بلوار دانشجو و بلوار امام رضا (ع) را به عنوان مسیرهای جایگزین علام کرد.
رییس پلیس راه گلستان نیز گفت: محدودیت ‌های ترافیکی برای وسایل نقلیه سنگین روزهای 30 و 31 شهریور در جاده های استان گلستان اجرایی شده است.
سرهنگ دوم علی عبدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در روزهای پایانی تعطیلات تابستان این محدودیت‌های ترافیکی در جاده های استان اجرا می‌شود.
وی تصریح کرد: این محدودیت در روز پنج شنبه 30 شهریور از ساعت 12 ظهر تا 22 شب و در روز جمعه 31 شهریور از ساعت 6 صبح تا 12 شب در محورهای مواصلاتی استان در ورودی های غرب و شرق (نوکنده و جنگل گلستان) اعمال می‌ شود.
به گفته وی؛ این محدودیت شامل خودروهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی نمی‌ شود.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.