به گزارش خبرنگار ایرنا ، سرهنگ عباس حسن نیا روز سه شنبه در نشست خبری اظهار کرد : روند ساخت این مرکز در مقایسه با دیگر استان های کشور کند و کمتر از حد انتظار است که امیدواریم مسئولان با توجه به لزوم راه اندازی این مرکز ، بودجه های استانی را برای ساخت و تکمیل آن اختصاص دهند .
وی بیان کرد : جانمایی مناسب این مرکز فرهنگی و قرار گرفتن آن در محل اجتماع همیشگی مسافران در ناهارخوران گرگان، موجب شده راه اندازی آن ضرورتی بیش از همیشه پیدا کند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان افزود : اینک و با گذشت چندین سال از زمان آغاز عملیات ساخت ، این بنا کمتر از 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و متاسفانه بودجه های در نظر گرفته شده برای تکمیل آن پرداخت نمی شود.
حسن نیا ادامه داد: سال گذشته دولت 15 میلیارد ریال برای تکمیل این طرح در نظر گرفت اما حتی یک ریال هم به آن اختصاص نیافت تا روند ساخت این مجموعه فرهنگی همچنان به تعویق بیفتد.
وی در ادامه به برنامه های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت : بر اساس برنامه ریزی های انجام شده بیش از 2 هزار برنامه در شهرهای استان اجرا می شود که از این تعداد بیش از 250 برنامه شاخص و محوری است .
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان گفت : برگزاری رژه نیروهای مسلح در 4 شهر ، برگزاری یادواره های شهدا، اکران فیلم دفاع مقدس، افتتاح پروژه های عمرانی، نواختن زنگ ایثار و شهادت در مدارس، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهیدان و همایش نگاه تربیتی دفاع مقدس از جمله آنها است.
3091 /1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.