به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل آمورش و پرورش گلستان، محمدرضا وطنی روز دوشنبه افزود: ستاد اسکان فرهنگیان استان که از سوم تیرماه 96 فعالیت خود را آغاز کرده است تا 19 شهریورماه، 30 هزار و 66 خانواده مسافر اعم از فرهنگی و غیر فرهنگی را پذیرش کرده است.
وی گفت: درتابستان امسال از941 کلاس در نظر گرفته شده برای اسکان فرهنگیان تعداد 206 کلاس به صورت ویژه، تعداد 584 کلاس به صورت نوع الف و 151 کلاس به صورت نوع ب تجهیز شده بودند.
وی تاکید کرد: همچنین دو باشگاه فرهنگیان در شهرستان های گرگان و گنبد و یک خانه معلم ساحلی در شهرستان بندرگز وجود دارد که خارج از ایام فعالیت ستادهای اسکان آماده پذیرایی از میهمانان فرهنگی است.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش گلستان نیز از تمدید فعالیت ستاد اسکان مسافرین تابستانی فرهنگیان این استان تا 25 شهریور 96 خبر داد.
عرب احمدی موج بازگشت مسافران در ایام پایانی تعطیلات تابستان و لزوم خدمات دهی به مسافران فرهنگی و ایجاد رضایتمندی کارکنان را از دلایل اصلی تمدید فعالیت ستاداسکان فرهنگیان استان برشمرد.
استان گلستان با یک میلیون و 869 هزار نفر جمعیت از مناطق گردشگر پذیر شمال کشور به شمار می رود.
همجواری کوه، دریا، جنگل، دشت و مزارع سرسبز و طلایی به همراه آثار تاریخی فراوان، استان گلستان را به مقصد بسیاری از گردشگران کشور تبدیل کرده و گذر زائران حرم امام رضا (ع) که مسیر تهران - گرگان - مشهد را انتخاب می کنند، نیز بر رونق گردشگری استان افزوده است.
6204/1860
خبرنگار: علی اصغر تیموریان ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.