سرتیپ دوم ستاد علی اکبر جاویدان روز جمعه در حاشیه رای دادن الکترونیکی در یکی از شعبه های شهر گرگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: این نیروها قبل از استقرار عوامل اجرایی در شعبه های اخذ رای فعالیت کاری خود را آغاز کرده و تا پایان انتخابات حضور خواهند داشت.
به گفته وی؛ همچنین 2 هزار تن از نیروهای انتظامی استان در حالت احتیاط و آماده باش قرار دارند.
به گزارش ایرنا اخذ آرای واجدان شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراها از ساعت هشت صبح امروز جمعه در سراسر کشور آغاز و تا ساعت 18 پیش بینی شده است.
در استان گلستان برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یکهزار و 657 شعبه اخذ رای اعم از ثابت و سیار و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا یکهزار و 639 شعبه در نظر گرفته شده است.
طبق گزارش ستاد انتخابات گلستان، در این دوره از برگزاری انتخابات در این استان حدود 40 هزار نفر عوامل اجرایی ،نظارت، نماینده فرماندار، کاربر، نیروی نظامی و انتظامی، مشارکت دارند.
استان گلستان در این انتخابات یک میلیون و292 هزار و 320 نفر واجد شرایط رای دادن دارد که حدود 30 هزار نفر آنها رای اولی هستند.
طبق سرشماری و نفوس مسکن سال 95، درگلستان یک میلیون و 869 هزار و 819 نفر جمعیت وجوددارد که در 30نقطه شهری و یکهزارو 75 روستا مستقرند.
3014/6204/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست* تنظیم: علی اصغر تیموریان** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.