به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا، نصرت برزگر در همایش همیاران و رای اولی های مدارس دخترانه این شهرستان، گفت: حضور حداکثری واجدین شرایط در انتخابات، پشتوانه محکمی برای انقلاب اسلامی است.
وی با تبریک به رای اولی ها برای شرکت در انتخابات 29 اردیبهشت، اظهار داشت: مشارکت عملی افرادی که برای اولین بار، پای صندوق رای می روند، تجربه ای ارزشمند است زیرا حس بزرگ شدن و سهیم بودن در سرنوشت کشور باارزش است.
برزگر، خطاب به دانش آموزانی که شرایط سنی شرکت در انتخابات را ندارند، تصریح کرد: این افراد نیز می توانند با دعوت از مردم و فراهم کردن زمینه های مشارکت قشرهای مختلف در انتخابات، یاران صدیق و توانمند نظام اسلامی باشند.
فرماندار کلاله بدون اشاره به آمار رای اولی های شهرستان، گفت: دانش آموزان در عرصه های اجتماعی و سیاسی و بویژه انتخابات حضور موثر داشته باشند.
به گزارش ایرنا، مدیر آموزش و پرورش کلاله نیز دراین همایش برلزوم دقت رای اولی ها در انتخاب فرد اصلح تاکید کرد و گفت: نخستین تجربه سیاسی زندگی فرد بایستی با دقت و توجه خاص انجام گیرد تا نسبت به رای خود احساس رضایت داشته باشد.
حسین طاهری راد، افزود: انتخابات ریاست جمهوری و نیز شوراهای شهر و روستاها، برای چهار سال آینده کشور و شهر و روستاها دارای اهمیت است، بنابراین همه باید تلاش کنیم ضمن مشارکت در انتخابات دیگران را نیز برای حضور گسترده در این عرصه سیاسی تشویق و ترغیب نماییم.
به گزارش ایرنا، در این مراسم با اجرای برخی برنامه های فرهنگی توسط دانش آموزان همراه بود.
شهرستان کلاله با افزون بر 110 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
/7478/3039/1648
خبرنگار : حاجی محمد خدری ** تنظیم : علی لکزانوری ** انتشار : پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.