به گزارش خبرنگار ایرنا ، نصرت برزگر روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران و مدیران کانال های مجازی فعال منطقه اظهارداشت: خبرنگاران رسانه ها و فعالان حوزه فضای مجازی بایستی در راستای ارتقاء آگاهی های انتخاباتی مردم و افشای شایعات بی اساس و مسموم دشمنان ، وظیفه اطلاع رسانی خود را انجام دهند.
وی افزود: رسانه ها بایستی برای جلوگیری از انتشار اخبار و مطالب کذب در ارتباط با روند برگزاری انتخابات و تخلفات احتمالی نامزدها، اخبار صحیح را از منابع معتبر دریافت نمایند.
برزگر اضافه کرد: برای افزایش اطلاعات و آگاهی های انتخاباتی داوطلبان و عوامل برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت، جلسات آموزشی و توجیهی متعددی باحضور کارشناسان مرتبط در حال برگزاری است که خبرنگاران و فعالان رسانه ای نیز می توانند از مباحث آن بهره مند شوند.
به گزارش ایرنا، معاون فرماندار کلاله نیز گفت: رسانه های فعال منطقه در اطلاع رسانی های خود، عملکرد غرض آلود رسانه های ناشناخته و وابسته به استکبار را خنثی کنند.
شهرام شیرزاد، اولویت اصلی فعالیت دولت و دستگاههای اجرایی مرتبط را برگزاری انتخاباتی سالم باحضور حداکثری اقشار مختلف مردم اهل تشیع و اهل تسنن منطقه دانست و افزود: اصحاب رسانه نقش مهمی در ارتقاء آگاهی عمومی و وحدت و همدلی مردم برای حضور حماسی در انتخابات دارند.
شهرستان کلاله با افزون بر 110 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار می شود.
/7478/3039/1648
خبرنگار : حاجی محمد خدری ** تنظیم : علی لکزانوری ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.