به گزارش خبرنگار ایرنا قاسم محمدی روز یکشنبه در نشست دبیران شورای اقامه نماز ادارات استان در گرگان اظهار داشت: اکنون از ظرفیت فضای مجازی برای ترویج نماز در جامعه به درستی استفاده نمی شود و این آسیب بوده که ضرورت دارد از این توانمندی در مسیر درست آن بهره گیری شود.
به گفته وی؛ این ستاد با همکاری اداره کل فناوری اطلاعات استان گلستان برنامه ریزی کرده که امسال از ظرفیت فضای مجازی در ترویج فرهنگ نماز در جامعه به صورت پررنگ استفاده شود.
طبق گزارش های ارائه شده توسط کارگروه فرهنگی احتماعی گلستان، استفاده نادرست از ظرفیت فضای مجازی به عنوان سومین آسیب اجتماعی در استان به شمار می رود.

*فراخوان جذب یاوران نماز در گلستان
رئیس ستاد اقامه نماز گلستان از اعلان فراخوان جذب یاوران نماز در استان نیز خبر داد و گفت: دو هزار برگ ثبت نام یاوران نماز توزیع شده است که انتظار می رود یکهزار و 500 نفر از این طرح استقبال و با این ستاد همکاری داشته باشند.
به گفته وی؛ کسانی که به فضای مجازی آشنا هستند، در جذب یاوران نماز در اولویت خواهند بود.
وی؛ برگزاری مسابقه قرآنی با اولویت ترویج نماز، امانت دادن کتاب با موضوع ترویج نماز، آموزش تخصصی ضمن خدمت با موضوع نماز را از دیگر برنامه های ستاد اقامه نماز استان در سال جاری برشمرد.
به گزارش ایرنا در این نشست با برگزاری انتخابات، عباس علیخانی از مدیریت درمان تامین اجتماعی به عنوان نماینده اصلی و میثم میرکریمی از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به عنوان نماینده علی البدل نظارت بر ارزیابی عملکرد دستگاه های گلستان از سوی دبیران شورای اقامه نماز دستگاه ها برگزیده شدند.
گلستان طبق سرشماری نفوس و مسکن سال 95، یک میلیون و 869 هزار و 819 نفر جمعیت دارد که اکنون 74 دستگاه دولتی در این استان فعال و به مردم خدمات ارائه می کنند.
مردم این استان مرزی از اقوام و مذاهب مختلف هستند.
6204/1648
خبرنگار: علی اصغر تیموریان ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.