به گزارش سه شنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گالیکش، طاها محمدی با حضور در مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی استان تهران در اسفندماه برگزار شد، ضمن کسب مقام نخست و مدال طلا به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در وزن 45 کیلوگرم به مسابقات جهانی پاهوپوت (بوکس تایلندی ) که به میزبانی کشور گرجستان در اواخر اردیبهشت ماه برگزار می شود راه یافت.
این دانش آموز گالیکشی علاوه بر موفقیت در مسابقات ورزشی، دانش آموز نمونه آموزشگاه با معدل 19/57نیز می باشد و به گفته خودش، ورزش علاوه بر ایجاد سلامتی جسم و روان، باعث افزایش یادگیری مطالب درسی او نیز شده است.
به گزارش ایرنا، طاها محمدی که بیش از یک سال است که زیر نظر مربی خود عبدالناصر خواجه به صورت حرفه ای در این رشته فعالیت می کند، متولد 1380 و اهل روستای بش اویلی از توابع بخش لووه می باشد گالیکش و در پایه نهم آموزشگاه نمونه دولتی شهید آزادیخواه مشغول تحصیل است.
در مراسم تجلیل از این دانش آموز که در محل اداره آموزش و پرورش شهرستان صورت گرفت، مهدی خسروی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن تقدیر ازاین دانش آموز ورزشکار، بر رعایت منش پهلوانی تاکید کرد و سلامتی و کسب افتخارات بیشتر برای این دانش آموز در حوزه های ورزشی و تحصیلی را خواستار شد.
7481/1860
خبرنگار: یحیی فارسیانی ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.