علی حسنی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: سفر زیارتی مددجویان کمیته امداد به مشهد و کربلا از ره آوردهای سفر چندی پیش رئیس کمیته امداد کشور به استان گلستان و گنبدکاووس است.
وی گفت: کاروان بانوان مددجوی کمیته امداد منطقه 2 گنبدکاووس به مشهد، 15 اسفند با دو دستگاه اتوبوس اعزام شد و اعضای این کاروان به مدت سه روز مهمان امام رضا (ع) خواهند بود.
حسنی بابیان اینکه بیشتر این مددجویان برای نخستین بار به مشهد اعزام شدند، اضافه کرد: تعدادی از این زائران نیز ار بانوان اهل سنت گنبدکاووس هستند.

** اهدای جهیزیه به 35 نوعروس زیر پوشش
وی همچنین از اهدای جهیزیه نقدی 20 میلیون ریالی به 35 نوعروس زیر پوشش این نهاد تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: از ابتدای امسال به 143 نوعروس دیگر نیز هزینه جهیزیه پرداخت شده است.
به گزارش ایرنا، باتوجه به وسعت شهرستان گنبدکاووس و تعداد مددجویان زیر پوشش کمیته امداد، این نهاد از چند ماه پیش به دو شعبه مستقل درقالب منطقه 1 و 2 تقسیم شد.
هم اکنون شعبه منطقه 2 این شهرستان چهار هزارو 563 خانوار با جمعیت تقریبی هشت هزارو 500 نفر از اهالی دو دهستان فجر و آق آباد و بخش داشلی برون و نیز قسمت شرق شهر گنبدکاووس را تحت پوشش دارد.
/3039/1648
خبرنگار : علی لکزانوری **انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.